Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jättefin :tumsup:
Användarens profilbild
Av Scilla
Men, det är ju "Bumpy"-tyget :lol:

Vad fina!!
Av Marine78
*skratt* precis det är Bumpytyget. Blev jättepaff när jag såg det i E-slöjds monter på Syfestivalen - men det är jättesött och passade så bra till dressen. Skall fixa en matchande längärmad tröja till också så blir han fin på sin 1-årsdag på lördag.
Användarens profilbild
Av melon
Skitsnyggt! :tumsup: Men är det inte lite opraktiskt vid blöjbyten?
Av Marine78
Återstår att se ;-) Ida T:s suits som är förlaga har ju inte heller knäppning i grenen så det finns ju liknande varianter. Och på 70-talet fanns det inte heller mycket tryckknappar/knäppning i grenen, vi har blivit bekväma ;-) eller smartare ;-)

Har ju gjort en i manchester och en i velour med tryckknappar också så jag testar mig fram lite. Nästa blir nog också med tryckknappar (japp jag får aaaaldrig nog av den här modellen, men varierar dem lite så hitintills är ingen identisk)
Av MammaTess
Var hittar man en sånt fint mönster? :wink: :roll: :D
Användarens profilbild
Av Monia
:love: Underbar!!!
Av Marine78
MammaTess:
i mina gömmor ;-) har ju liksom gjort det själv med hjälp av Ida T suiten...delar med mig gärna och av mycket ;-) men det mönstret är min egna lilla hemlighet *skratt*.

Jordbarn: Livebild blir det nog på 1-årsdagen. D v s på lördag - den skall få hänga till sig tills dess så skall han få ha den på sig då. Man måste ju få vara riktigt fin när man fyller år ;-)

Tack tack alla. Blir så jätteglad över era ord, allra helst eftersom jag faktiskt är riktigt stolt över den här skapelsen. Gillar modellen massor och som sagt - fler lär det bli. Måste bara jämföra med lite andra mönster och se hur jag skall göra för att förstora mönstret på ett vettigt sätt nu har jag bara ett enda och det är i stl 80/86
Användarens profilbild
Av a-k
Sannasmamma skrev:OJ, den var verkligen superfin :vågen:

:iagree: :app:
Av Marine78
Nu med livebild av mindre bra kvalitet. Hann med att sy iordning den matchande zootröjan i fredags kväll.
Hoppas ni har haft och fortfarande har en trevlig påskhelg!

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?