Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Det finns inga tvättråd på min nya sjal som jag fick hem i veckan. Jag skulle vilja köra den ett varv i maskinen eftersom den luktar så förfäääärligt mycket mjukmedel (antar jag att det är, sån där parfymartad doft...)

40 grader? Blir det bra va?
Användarens profilbild
Av mimpen
Tack jag körde den 40, det gick då bra :) Fast den stinker fortfarande parfym :cry: Får kanske vädra den eller nåt.
Av Tumbling Down
mimpen skrev:Tack jag körde den 40, det gick då bra :) Fast den stinker fortfarande parfym :cry: Får kanske vädra den eller nåt.

Tvätta med ättika det tar bort lukten men det kan behövas flera omgångar..
Användarens profilbild
Av mimpen
Tumbling Down skrev:
mimpen skrev:Tack jag körde den 40, det gick då bra :) Fast den stinker fortfarande parfym :cry: Får kanske vädra den eller nåt.

Ättika! :notes: Säg mig, hur mycket? Sätter man i det i stället för tvättmedlet?
Av Tumbling Down
mimpen skrev:
Tumbling Down skrev:

Ättika! :notes: Säg mig, hur mycket? Sätter man i det i stället för tvättmedlet?

Jag brukar ha det i tvättmedelsfacket.. kanske 1 dl ungefär :D
Användarens profilbild
Av mimpen
Tumbling Down skrev:
mimpen skrev:
Tumbling Down skrev:

Jag brukar ha det i tvättmedelsfacket.. kanske 1 dl ungefär :D
Tack så hemskt mycket för tipset! Jag ska sniffa på den nu när den har torkat. Jag får väl använda den lite och se om det tar bort doften. Det är ju inte så bråttom, bäbisen är ju flera måååånader bort (läs: en hel livstid...)
Användarens profilbild
Av zero.sara
SORRY :oops: tvättade den utan, men brukar ju ha lite mjukmedel i annan tvätt och det kanske var lite kvar i tvättmedelsfacket. Hoppas det går bort
Användarens profilbild
Av mimpen
zero.sara skrev:SORRY :oops: tvättade den utan, men brukar ju ha lite mjukmedel i annan tvätt och det kanske var lite kvar i tvättmedelsfacket. Hoppas det går bort
Ingen fara! Det var ju inte som att jag direkt frågade om det! Jag tänkte använda den lite, vädra den, och tvätta en gång till, så får vi hoppas den är hyfsat doftfri sen!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Ättika funkade annars bra på en tröja jag trodde var förstörd :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?