Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zmurfan skrev:Här är en actionbild på en av dem. Det ligger 3 tygpåsar i denna som jag hängde på stolen. 2 tygpåsar har fått åka med till förskolan med en overall, ett par skor och ett par handskar i vardera.Ah....smart!! Du har i princip bara sytt ihop i botten va'? (Låg vaken flera timmar i natt så tankeverksamheten är inte på toppnivå...
Sockertopp skrev:Just den där har varit en t-shirt så den klippte jag av ärmarna på samt klippte lite större halshål på. Fållade ärmar och halshålet och sydde igen i nederdelen.
Ah....smart!! Du har i princip bara sytt ihop i botten va'? (Låg vaken flera timmar i natt så tankeverksamheten är inte på toppnivå...)
zmurfan skrev:Om du inte har tid så har jag ett alternativ att erbjuda. Jag har färdigsydda servetter från vårat bröllop. Finns vita, blå eller lila. Är det något som passar så skulle du kunna få köpa för väldigt billig penning.Låter onekligen lockande men jag har tyget och jag behöver lite symaskinstid så jag får vila upp mig från barnen. Så jag tackar nej. Får jag återkomma senare om det visar sig att jag behöver fler?
jag71 skrev:Självklart! De ligger bara att och samlar damm ändå.zmurfan skrev:Om du inte har tid så har jag ett alternativ att erbjuda. Jag har färdigsydda servetter från vårat bröllop. Finns vita, blå eller lila. Är det något som passar så skulle du kunna få köpa för väldigt billig penning.Låter onekligen lockande men jag har tyget och jag behöver lite symaskinstid så jag får vila upp mig från barnen. Så jag tackar nej. Får jag återkomma senare om det visar sig att jag behöver fler?
Sanfora skrev:Påsarna var ju jättesmarta och kardorreknäppningen på förkläderna likaså! Fint!Det var någon nånstans (minns inte vart) som länkade till Martha Stewart show och där fanns ett videoklipp hur de gjorde påsarna. Det såg så enkelt ut så jag tänkte jag måste testa.
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?