Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Jag tänkte beställa lite tyg från e-slöjd. Är det någon från Umeå som vill beställa lite med mig så finns det utrymme för det :D Och så blir det lite billigare frakt för alla (jag delar frakten på antalet meter, så det kan bli ca 10:-/m).

(Jag beställer som mest runt 5m och upp till 7.6m kostar frakten 77:-
Sen blir det ett hopp till 130-140:- + postförskott om man ska beställa mer).
Användarens profilbild
Av Stream
Inte före söndag, i alla fall (men de höjer priserna i början av april).
Användarens profilbild
Av Stream
Jag har förresten en hel drös med tygprover här, om det är någon som vill titta på dem :D (mycket mer än vad som visas på hemsidan alltså)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag kollar gärna på tygproverna vid tillfälle. Jag beställde en gång, men det måste ha blivit något fel för jag fick aldrig något :hmm:
Jag kollar under helgen vad jag ska ha så pm:ar jag dig!
Användarens profilbild
Av Stream
silent_angel skrev:Hmm... jag vill gärna kolla men bor ju inte i Umeå. Men om jag sambeställer, kan du posta åt mig då? (Jag betalar givetvis frakten hit upp då. Måste bara kolla om det blir billigare att sambeställa eller om det kostar lika om jag beställer själv)
Jag skulle kanske kunna ta ett kort på tygproverna.. Och visst har du beställt kanintyg också? Det går ju att leverera (posta/skicka med någon) samtidigt om du vill :)

Men det beror lite på hur mycket K har tänkt beställa och vad min egen beställning slutar på. Jag ska försöka bestämma mig imorgon, så ser vi framåt söndag hur det blir :roll:
Användarens profilbild
Av äpple
Stream skrev: Jag skulle kanske kunna ta ett kort på tygproverna..
Har du möjlighet så får du jättegärna lägga upp en bild på tygproverna.
Skulle gärna haka på beställningen men jag vet inte vad jag vill ha :-)
Användarens profilbild
Av Stream
Ok, här kommer kort på tygproverna :D

Bild

Om ni vill se större bild med eller utan blixt får ni klicka på länkarna:
Med blixt eller utan blixt

Det blev två av samma randiga i röd/orange till vänster. Den ena ska vara en med lika breda röda och orange ränder.

Obs! Färgerna är inte exakt som i verkligheten. På bilderna ibland något mörkare eller inte lika klara i färgerna. Åtminstone på min skärm.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Oh, Stream :urule:
Får man sno den bilden och spara i sin dator så man slipper leta bland sina fysiska tygprover själv ibland.....? Pliiiis.
Användarens profilbild
Av Stream
Sockertopp skrev:Oh, Stream :urule:
Får man sno den bilden och spara i sin dator så man slipper leta bland sina fysiska tygprover själv ibland.....? Pliiiis.
Självklart! Jag har bilderna i originalstorlek på nätet också, om du hellre vill ha det 8)
Av FiaLisa
Får man tygprover på allt om man ber om det? Jag tänkte faktiskt våga mig på en egen beställning nu i helgen men skulle vilja ha en hög prover inför en eventuell nästa beställning.
Användarens profilbild
Av Stream
FiaLisa skrev:Får man tygprover på allt om man ber om det? Jag tänkte faktiskt våga mig på en egen beställning nu i helgen men skulle vilja ha en hög prover inför en eventuell nästa beställning.
Ja, om du går in på beställningssidan och klickar i rutan för tygprover.
Av FiaLisa
Stream skrev:
FiaLisa skrev:Får man tygprover på allt om man ber om det? Jag tänkte faktiskt våga mig på en egen beställning nu i helgen men skulle vilja ha en hög prover inför en eventuell nästa beställning.
Ja, om du går in på beställningssidan och klickar i rutan för tygprover.
Vad bra! Då ska jag beställa mina metrar och sedan kryssa i rutan. Tack!
Användarens profilbild
Av Stream
Jag har nästan bestämt mig för vad jag ska beställa nu :lol:
Av FiaLisa
Ursäkta att jag är här inne och skriver i Umeås tråd :oops: men nu har jag beställt. Hoppas att de är snabba. :eld:

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?