Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har en halvstickad sjal med garn köpt på tradera. Här i stan tar det 190 kr härvan för likande garn...

hjälp mig?!!

Bild

jag har hittat det för 85 kr härvan på en eshop... ingen som har det liggandes hemma å kan tänka sig bli av med för billigare penning än så?

det handlar latså om grått melerat entrådigt ullgarn....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har köpt för kring 50-lappen här i stan. De hade melerade också. Om du vill kan jag kolla om de har gråmelerat. Fast de har nog stängt nu i helgen så det blir på tisdag isåfall.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Knyttet & K skrev:Jag har köpt för kring 50-lappen här i stan. De hade melerade också. Om du vill kan jag kolla om de har gråmelerat. Fast de har nog stängt nu i helgen så det blir på tisdag isåfall.
det vore ju fantastiskt snällt!!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Så vad stod det på lappen?
Användarens profilbild
Av Panakeia
sirisirius skrev:Så vad stod det på lappen?
190 kr hg...å det var på REA!!! 220tar hon i vanliga fall - garnet är hadfärgat i Hemsjö.... men det skiter ju JAG i!! :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Panakeia skrev:
190 kr hg...å det var på REA!!! 220tar hon i vanliga fall - garnet är hadfärgat i Hemsjö.... men det skiter ju JAG i!! :wink:
:kipparefterandanochläggermignerochdörenstund:
Undras vad hon kan tänka sig att ta för lingarnet då? :hmm:

Jag köpte två imse wimse btw. Tack för knuffen!
Användarens profilbild
Av Panakeia
sirisirius skrev:
Panakeia skrev:
:kipparefterandanochläggermignerochdörenstund:
Undras vad hon kan tänka sig att ta för lingarnet då? :hmm:

Jag köpte två imse wimse btw. Tack för knuffen!
kikar man på garnstudios hemsida så står hon med som en av de som garanterat ska hålla deras priser fårn hemsidan - å på hemsidan står det att lingarnet ska kosta 45 :-
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
Användarens profilbild
Av Panakeia
aneeha skrev:jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
det kan gå...hittade ett litet nystan till så nu e bara spetsen kvar liksom - om det sämmer i färg så kan det kanske funka med enfärgat...kan du fota tror du?
Användarens profilbild
Av aneeha
Panakeia skrev:
aneeha skrev:jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
det kan gå...hittade ett litet nystan till så nu e bara spetsen kvar liksom - om det sämmer i färg så kan det kanske funka med enfärgat...kan du fota tror du?
ska bli, återkommer i eftermiddag!
Användarens profilbild
Av aneeha
http://picasaweb.google.se/anna.is.aneeha/Garn

DET ÄR BEIGEGRÅTT ViD NÄRMARE INSPEKTION. Bredvid ett tunt tvåtrådigt ljusgrått och ett brunt så man ser färgen lite bättre.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?