[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 12063
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sutemiägare se hit :-) - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Nej, jag använder inte huvudstödet, det går inte att få upp själv, ifall man har barnet på ryggen. Jag knyter en scarves om Miles huvud ifall han somnar. Även om jag kan få hjälp med huvudstödet (ifall min man är hemma) använder jag det inte numera, det känns för trångt för Miles nu när han blivit större. Man får liksom dra det upp över huvudet, och det tycker jag är lite dumt, barnet kan vakna av att man pillar så mycket med huvudet.
Höftbältet är bra tycker jag, något svårare att justera än på Ergon, men jag har vant mig vid det.
Användarens profilbild
Av Zandra
Nix, vi tog bort huvudstödet på en gång. Har än så länge Aniara på magen och då behövs inget stöd, men har tänkt använda en sjal när vi börjar bära på ryggen.

Höftbältet tycker jag är toppen, superskönt & bra att det är lite trögt att justera så att det inte glider.
Användarens profilbild
Av Anso
Jag har sytt ett nytt huvudstöd i blått med blommor på. Håller med om att det är lite snålti tilltaget i storlek huvudstödet. Kanske bättre med ngt med lite stretch i? Har huvudstödet som ryggstöd för tillfället eftersom Hanna för tillfället gillar att hänga som en banan bakåt ibland.

Höftbältet fungerar bra tycker jag men håller med om att det kunde vara bredare en längre bit kanske.
Användarens profilbild
Av Anso
Lite sjal och selakrobatik si så där. Är väl för att hon tycker att hon vill se lite mer ibland kan jag tro. Jo, visst tittar folk ibland men det får man bjuda på. Hon trillar ju inte ur heller.
:)
Användarens profilbild
Av sus
Jag använder inte huvudstödet, men det kan bero på att Majken bara somnat i sutemin 1 gång och då satt jag ner så det gick att pilla in huvodet under axelbandet.
Jag tycker dessutom inte att vitt huvudstöd till svart sele är särskilt snyggt. Funderar på att sy ett eget istället. Smart tanke Anso att sy det i strechigt tyg... eller så kanske man kan sy i rite resårer på lämpligt ställe...

Sen håller jag med Anso om att vadderingen på midjebältet kunde vara längre, helst skulle jag vilja ha en bit vaddering under själva spännet också. Dessutom tycker jag inte riktigt om själva spännet Jag har svårt att knäppa upp det med bara en hand, men jag kanske har extremt svaga fingrar....

I övrigt så ÄLSKAR jag min Sutemi, framför allt att man kan bära på höften.
Av Marielle med Runa
Vi använder huvudstödet, och tycker att det funkar rätt bra. Men det känns som om den skulle behöva ta sig ett bad i lite textilfärg. För speciellt snyggt tycker jag inte det är med ett vitt huvudstöd, mot svart tyg. :?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?