Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

vilken mei tai ska jag göra? tänkte göra en av dom som finns med i sy beskrivningarna men kan inte bestämma vilken...

ska göra en i dop present så det är svårt att veta vilken som skulle passa bäst... Smal mamma knubbig bebis om det kan ha med saken att göra... :shock:

nu är den klar som sagt,,, ska bara hitta grannen så jag kan låna hennes son så får ni bilder sen :wink:
Senast redigerad av fröken_zombie den fre mar 14, 2008 16:39, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sanfora
För mig är svaret givet - en NAPSACK! Så otroligt skön och genomtänkt. De paddelformade banden är jättebekväma och ger perfekt avlastning, men man slipper allt tyg som de bredbandade har. Jag rekommenderar ett riktigt bra tyg som inte glider, men inte för tjockt. Lycka till!
Användarens profilbild
Av solanna
Jag har ju bara testat Bäranäras modell, men den tycker jag är superbra. Jag har iofs moddat den så att den har breda utvikbara axelband istället för vadderade eftersom jag tycker att det ger mer sjalkänsla och bättre avlastning. Min erfarenhet är dock att sjalovana personer tycker att det är enklare med vadderade som man inte behöver trixa med ett dugg.

Jag har sytt i canvastyg från Bäranära och tycker at tdet fungerar jättebra, men det kräver en ganska kraftfull symaskin. Lycka till!
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
Det blir någon modifierad variant av båda tror jag ;) har "Lenda" tyg från ikea och en gammal skjorta som panel, hihi lovar att lägga in en bild om jag kommer så långt så det finns något att fota ;)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Jag vill jättegärna se bild!
Användarens profilbild
Av fröken_zombie
:? hur har jag mätt?? den var lång i ryggen för en ett och ett halvt åring... och e menad till en spädis... blir att korta av...
Användarens profilbild
Av Sanfora
Men spädisen ska väl sitta innanför ändå? Jag menar, napsacken gick upp till Mios huvud bra länge.
Av Nettan
Väntar ivrigt på bild.
Användarens profilbild
Av lotti
Nettan skrev:Väntar ivrigt på bild.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?