Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Om ni som provat den jämför med Ergo (den nyare modellen): avd är bättre/sämre med Manducan tycker ni?

fast håller med om att man blir riktigt sugen på en ny sele.... :wink:
Användarens profilbild
Av Monique29
Provat än? :wink:
Av belinda
Måsen skrev:Petar in en liten fråga här.
Hur är vadderingen i axelbanden? Är den tjock som på Patapum och Ergo eller lite tunnare som på Beco?
vill också veta detta :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hur är vadderingen i axelbanden? Är den tjock som på Patapum och Ergo eller lite tunnare som på Beco?
Lite mer som ergo än beco i vadderingen
Användarens profilbild
Av zero.sara
Smultronbarn skrev:Om ni som provat den jämför med Ergo (den nyare modellen): avd är bättre/sämre med Manducan tycker ni?

Manducans axelband följer min kroppsform bättre, gillar att ryggen kan förlängas medan barnet sitter i, fler ställen att reglera axelbanden, så det blir lättare att få barnet tätt intill :) Och så tycker jag att den är bekvämare än ergon speciellt efter att ha varit ute på långpromenad igår och verkligen hårdtestat.
Har lättare att få i lilla houdini i selen också, men det är nog mer att vi börjar bli vana vid sele :D
Användarens profilbild
Av milimani
Jag går emot strömmen, för jag var missnöjd med min. Nu provade vi den bara lite grann under en helg, men jag tyckte den var svår att ställa i, spännena var väldigt hårda, nackremmen nådde jag inte att knäppa. Och babyinsatsen var lite bökig tycker jag. Nä, jag föredrar helt klart ergon.

Men som sagt, jag gav den inte så lång tid.
Användarens profilbild
Av Mia
Tjocka. Lite hardare an ergons tom men an andra sidan har jag en gammal ergo och en ny manduca sa de kanske blir mjukare.
Användarens profilbild
Av Bollen
milimani skrev:Jag går emot strömmen, för jag var missnöjd med min. Nu provade vi den bara lite grann under en helg, men jag tyckte den var svår att ställa i, spännena var väldigt hårda, nackremmen nådde jag inte att knäppa. Och babyinsatsen var lite bökig tycker jag. Nä, jag föredrar helt klart ergon.

Undantaget som bekräftar regeln :D
Användarens profilbild
Av Nova
milimani skrev:Jag går emot strömmen, för jag var missnöjd med min. Nu provade vi den bara lite grann under en helg, men jag tyckte den var svår att ställa i, spännena var väldigt hårda, nackremmen nådde jag inte att knäppa. Och babyinsatsen var lite bökig tycker jag. Nä, jag föredrar helt klart ergon.

Remmen i nacken går att förskjuta upp eller ned.
Jag förskjöt min uppåt sedan var den lätt att komma åt att knäppa själv.
Användarens profilbild
Av milimani
Nova skrev:

Jo,jag vet, men jag hade velat förskjuta i sidled.
Av Woodgroves
Smultronbarn skrev:Om ni som provat den jämför med Ergo (den nyare modellen): avd är bättre/sämre med Manducan tycker ni?

Avlastar mkt bättre! Och jag tycker om min Ergo... Men det blir nog en Menduca också :hide: Lilla J sitter mkt närmre i M än i E, blev mer likt sjal i närhet :heart:
Användarens profilbild
Av Mia
Woodgroves skrev: Avlastar mkt bättre! Och jag tycker om min Ergo... Men det blir nog en Menduca också :hide: Lilla J sitter mkt närmre i M än i E, blev mer likt sjal i närhet :heart:
Ja men precis sa. Nemo som ar snart 3, 15.5 kg hamnar liksom narmare och darfor blir det bekvamare att bara. fast jag sagar inte ergon definitivt inte!! Jag har alltid gillt ergo.
Användarens profilbild
Av Bollen
Nu är den här!
Dottern premiäråker och somnade som en sten direkt. Lätt att ställa in och jätteskön att bära i!
Jag är jättenöjd :D :D
Användarens profilbild
Av busflickan
Min fina Manduca är här nu. :D Dottern har åkt mycket, prövat både mage och rygg och bägge 2 går bra. Fast det är lite läskigt att få henne fast på ryggen själv. :? Pappa har oxå burit och gillar den mycket. R har redan somnat i den flera gånger och sovit gott, så hon verkar inte ha något att klaga på och jag gillar att den avlastar så skönt. Rekomenderar den verkligen!! :P
Användarens profilbild
Av aktuelle
milimani skrev:
Nova skrev:

Jo,jag vet, men jag hade velat förskjuta i sidled.
I sidled? hur menar du?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?