Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av malo20
Jag går och funderar lite på att byta ut min Hoppediz mot en annan vävd. Jag tycker att det blir lite stor och bökig knut med hoppen, annars är den jättemysig. Vad skulle ni tipsa om istället?
Användarens profilbild
Av annikar
Svårt! Det är en smaksak :D
Persnligen gillar jag jaquardvävda didymos bäst. Har tidiare haft en didymos ellips som var tunn och jättemjuk.
Användarens profilbild
Av Isanna
Om det är knuten som känns för stor så är nog inte Easycare den bästa sjalen att byta till eftersom den inte har sneda ändar vilket gör att den får en ganska stor knut. Men Easyn är annars en underbar sjal. Didymos är smidiga och sköna de med. BB-sling också, de är tunna och sköna. Annars kanske en tun Calin Bleu Gauze (gås) kan vara lämplig nu när våren och sommaren är på väg (hoppas jag - här snöar det).
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vill du ha en vävd bärsjal med liten och smidig knut och samtidigt bära bekvämt med bra avlastning har jag tre förslag:
:arrow: Calin Bleu gauzesjal
:arrow: Amazonas Carry Sling
:arrow: Babydesign Eco-Wrap
Alla är de bra komplement till din Hoppediz 8)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna skrev:Om det är knuten som känns för stor så är nog inte Easycare den bästa sjalen att byta till eftersom den inte har sneda ändar vilket gör att den får en ganska stor knut. Men Easyn är annars en underbar sjal. Didymos är smidiga och sköna de med. BB-sling också, de är tunna och sköna. Annars kanske en tun Calin Bleu Gauze (gås) kan vara lämplig nu när våren och sommaren är på väg (hoppas jag - här snöar det).
:iagree:

Sneda ändar tror jag på då!
Användarens profilbild
Av malo20
Oj det var några förslag att fundera kring. Egentligen så är det nog inte så aktuellt att byta nu. Yngsta sonen bärs mest i Becon nu och till bebis som beräknas komma i maj har jag ännu inte bestämt mig för vilken trikåsjal jag vill ha.

Så var det bara det där med en färg som jag gillar också....
Bland Easycare färgerna har jag inte hittat någon som är så där wow!
BB-slen har jag tittat på men skulle vilja se dem på riktigt.
Eco-wrap vet jag inte. Har inte tittat så noga på dem.
Amazonas faller mig inte heller riktigt i smaken
Calin Bleu Gauze har däremot helt underbara färger i den limited varianten. Kanske får bli en sån inför sommaren...
Hmm, ni gav mig helt klart några att fundera på iaf.
Användarens profilbild
Av Isanna
malo20 skrev:Har BB-slen sneda ändar?
Japp! Tunn och skön är den också!
Användarens profilbild
Av malo20
Isanna skrev:
malo20 skrev:Har BB-slen sneda ändar?
Japp! Tunn och skön är den också!
Jag tycker färgen Turkish Delight ser så härlig ut, men skulle vilja se den på någon mer bild än bara säljarens. Är den så blank som den verkar tro?
Av anna m
Jag tycker girasol är bra! Riktigt tunna och så störs jag inte alls av att det finns en avigsida. Bra priser har de också. Riktigt lättknutna och mycket stadigare än t ex en gås eller krinklad.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?