Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är bara nyfiken att höra om någon har erfarenhet av att barnet halkar eller ramlar ur sjalen när de bärs? Jag har aldrig varit med om det själv, men har varit lite skraj några perioder när vi burit på ryggen och D varit väldigt rörlig. Det är när han kastat sig bakåt som jag känt mig skraj. Är mest rädd att han ska göra illa ryggen, för trilla ur tror jag inte han gör. Det känns som att benen sitter fast och om han knycker till för hårt kanske han trilalr bakåt och att ryggen kan få sig en knäck. Någon som varit med om detta? Någon som kan förstå min oro?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag förstår din oro för jag kan känna likadant med lilla J. hon kan verkligen kränga sig i sjalen så jag tycker det känns som jag ska tappa henne. Går allmänt under namnet Minihoudini
Men även fast jag har en riktig ål i sjalen har hon ännu så länge inte trillat ur. Men jag oroar mig som sagt emellanåt :) Och ibland kan det vara lite farligt att passera genom dörröppningar när hon kommit på att hon vill ner för då slänger hon sig bakåt och åt sidorna :(
Användarens profilbild
Av jag71
SÅ här kan Skrutt se ut ibland (även om det inte hänt på över ett år) Fast då säger han till och så känner man det väldigt tydligt.
Bild
Användarens profilbild
Av zingo
I har aldrig trillat ur men varit nära när jag övat ryggsäcksknut å tyget åkt upp över ryggen!
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
knyter man rätt är det ingen risk man käner om tyget kasar iväg också om man knytit lite slarvigt. Även min dotter sprattlar en del ibland men har aldrig varit nära att ramla
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?