- tis mar 18, 2008 08:27
Jag kommer nog att avvakta köp av sele av just den anledningen, det blir nog inte riktigt lika mysigt som att knyta in haren i trikåsjalen. Och efter den sista gåsen som jag precis beställde (som är kortare än mina andra långsjalar, så det blir nog den som får följa med på resan) blir det inga fler sjalar, jag lovar!
Cinnamon skrev:Men det är helt klart värt varenda krona. När deppigheten sätter in är det bara att ta fram en sjal och mota bort deppigheten med några provknytningar och lite mys med påskharen som får agera bebis.Bina skrev:Lindiwe skrev: Jag har köpt en gås (och har precis beställt en till) och så har jag en två Easy Care och en MT och en Easy Hug (och hemsydda bärpåsar)
Nu skäms jag riktigt mycket. Vi har ju hunnit vänta i snart 1 år och kläder går ju inte riktigt att köpa eftersom vårt barn kan vara mellan 0 och 18 månader. Så sjalar är liksom min terapi medan jag väntar. Jag har testknutit en massa och känner mig ganska trygg med långsjalen nu (har förresten en trikåsjal också, och en ringsjal och en kortsjal)
(Hej, jag heter Lindiwe och jag är sjalberoende![]()
![]()
![]()
) men det skulle vara trevligt att få provknyta ett barn i rätt storlek innan det blir dags.
Hoppas du får sluta vänta snart!! Det blir ju så dyrt för dig

Senast redigerad av Lindiwe den tis mar 18, 2008 08:30, redigerad totalt 1 gånger.