Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
idag kom en rod manduca och jag maste erkanna att den faktiskt skulle kunna konkurrera ut ergon om jag ger den lite tid.
Jag har alltid foredragit ergo framfor andra (tex patapum och beco) men manduca funkar faktiskt battre! Men an vet jag inte hur bekvam den ar langre stunder.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Spännande :vågen: :app:
Användarens profilbild
Av Bina
Åh sääääg inte så :whut:
Användarens profilbild
Av Nova
Den är bättre tycker jag.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag tycker också att den är bekvämare än ergon
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Hm, jag måste nog köpa en sele i alla fall! Alla verkar ju vara eniga om att Selen med stort S är här! Spännande. Nu är frågan om jag ska vänta tills efter barnbeskedet eller om det är helt nödvändigt att skaffa en manduca inför resan. :D
Användarens profilbild
Av glis
Lindiwe skrev:Hm, jag måste nog köpa en sele i alla fall! Alla verkar ju vara eniga om att Selen med stort S är här! Spännande. Nu är frågan om jag ska vänta tills efter barnbeskedet eller om det är helt nödvändigt att skaffa en manduca inför resan. :D
Vet du hur stort barnet är? För sjal måste ju vara mest flexibelt. Å andra sidan är väl sele lite svalare, och det kan väl behövas i Sydafrika... För du vill säkert bära direkt.
Känner du någon med unge i lämplig ålder att öva på? I vilket fall som helst, sjal eller sele, måste det kännas bäst för dig och barnet om du inte fumlar när ni äntligen träffas?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
glis skrev:
Lindiwe skrev:Hm, jag måste nog köpa en sele i alla fall! Alla verkar ju vara eniga om att Selen med stort S är här! Spännande. Nu är frågan om jag ska vänta tills efter barnbeskedet eller om det är helt nödvändigt att skaffa en manduca inför resan. :D
Vet du hur stort barnet är? För sjal måste ju vara mest flexibelt. Å andra sidan är väl sele lite svalare, och det kan väl behövas i Sydafrika... För du vill säkert bära direkt.
Känner du någon med unge i lämplig ålder att öva på? I vilket fall som helst, sjal eller sele, måste det kännas bäst för dig och barnet om du inte fumlar när ni äntligen träffas?
Jag har köpt en gås (och har precis beställt en till :oops: ) och så har jag en två Easy Care och en MT och en Easy Hug (och hemsydda bärpåsar) :oops: Nu skäms jag riktigt mycket. Vi har ju hunnit vänta i snart 1 år och kläder går ju inte riktigt att köpa eftersom vårt barn kan vara mellan 0 och 18 månader. Så sjalar är liksom min terapi medan jag väntar. Jag har testknutit en massa och känner mig ganska trygg med långsjalen nu (har förresten en trikåsjal också, och en ringsjal och en kortsjal)
(Hej, jag heter Lindiwe och jag är sjalberoende :oops: :oops: :oops: :lol:) men det skulle vara trevligt att få provknyta ett barn i rätt storlek innan det blir dags.
Användarens profilbild
Av Bina
Lindiwe skrev: Jag har köpt en gås (och har precis beställt en till :oops: ) och så har jag en två Easy Care och en MT och en Easy Hug (och hemsydda bärpåsar) :oops: Nu skäms jag riktigt mycket. Vi har ju hunnit vänta i snart 1 år och kläder går ju inte riktigt att köpa eftersom vårt barn kan vara mellan 0 och 18 månader. Så sjalar är liksom min terapi medan jag väntar. Jag har testknutit en massa och känner mig ganska trygg med långsjalen nu (har förresten en trikåsjal också, och en ringsjal och en kortsjal)
(Hej, jag heter Lindiwe och jag är sjalberoende :oops: :oops: :oops: :lol:) men det skulle vara trevligt att få provknyta ett barn i rätt storlek innan det blir dags.
:heart:
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Bina skrev:
Lindiwe skrev: Jag har köpt en gås (och har precis beställt en till :oops: ) och så har jag en två Easy Care och en MT och en Easy Hug (och hemsydda bärpåsar) :oops: Nu skäms jag riktigt mycket. Vi har ju hunnit vänta i snart 1 år och kläder går ju inte riktigt att köpa eftersom vårt barn kan vara mellan 0 och 18 månader. Så sjalar är liksom min terapi medan jag väntar. Jag har testknutit en massa och känner mig ganska trygg med långsjalen nu (har förresten en trikåsjal också, och en ringsjal och en kortsjal)
:heart:
:iagree: Hoppas du får sluta vänta snart!! Det blir ju så dyrt för dig ;-)
Av belinda
Jag gissar att den hade varit mer än perfekt för mej när Ture var nyfödd och bara villee sitta i Ergo :roll: blir sugen på att testa den :D
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Mia skrev:idag kom en rod manduca och jag maste erkanna att den faktiskt skulle kunna konkurrera ut ergon om jag ger den lite tid.
Jag har alltid foredragit ergo framfor andra (tex patapum och beco) men manduca funkar faktiskt battre! Men an vet jag inte hur bekvam den ar langre stunder.
Hur är färgen? Tycker det är svårt att se på skärmen. Är den mer mörkröd än klarröd?
Användarens profilbild
Av Asia
typiskt att jag tycker den är så ful om den är så bra!
Användarens profilbild
Av zingo
MANDUCA :urule: den är bekväm å snygg! Å den röda är precis lagom röd, inte knallig. Synd bara att jag inga pengar har :roll: till det just nu!
Senast redigerad av zingo den tis mar 18, 2008 10:36, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av boosten
Asia skrev:typiskt att jag tycker den är så ful om den är så bra!
:lol: :iagree:

Är den högre i ryggen än ergon, undrar jag?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?