Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pip
Är det någon som burit i en sådan?

Jag såg en tjej i Spanien som hade en och enligt henne var det jättebekvämt. Såg ganska smidig ut.

Hittar ingen bra länk med tydlig bild på när barnet sitter i ryggsäcken, men här ser man lite om den i a f.

http://www.childcarriers.com/Deuter-KangaKid.pro
Användarens profilbild
Av boosten
Var ska ungen sitta!? :shock: ser ju ut som en vanlig ryggsäck..
Användarens profilbild
Av boosten
lägger in bilden..

Bild
Användarens profilbild
Av melon
Bild

Hittade en annan bild längre ner på sidan... Ser lite tungt ut med packningen så långt bak.
Användarens profilbild
Av Hellen
Men om man har stora tuttar kanske det kompenserar lite :wink:

Fö'låt vara bara tvungen :oops: :wink:
Användarens profilbild
Av melon
Hellen skrev:Men om man har stora tuttar kanske det kompenserar lite :wink:

Fö'låt vara bara tvungen :oops: :wink:
Haha, då är den inget för mig... :lol: Men tänk vilka stora det skulle behövas. :shock:
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast barnet sitter ju i alla fall tätt mot kroppen, det är ju det viktigaste. fast så mycket till grodställning är det ju inte precis...
Användarens profilbild
Av sus
Det ser ju lite smart ut att alltid ha med sig ett bärhjälpmedel inbyggt i ryggsäcken. Men barnet ser lite "rakt ut", kan det verkligen vara bekvämt
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Men om man har stora tuttar kanske det kompenserar lite Wink
acck! då är den ingenting för mig, jag mygbett tuttar :shock: jag kommer att falla baklänges på en gång....finns ingenting framme som kan hålla balansen... :lol: :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av pip
Den tjejjen hade inget i sin rygga, bara bebin :) Så det buktade inte ut lika mycket som på bilden. Hennes barn var dessutom mindre än killen på bilden. Men det är ju smart om man kan ha skötväsk innehållet med...
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast jag skulle nog hellre välja ergo med ergorygga faktiskt :wink:
Av Aelia
diddeldi skrev:fast jag skulle nog hellre välja ergo med ergorygga faktiskt :wink:

Håller med :lol:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?