Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bollen
Jag har tänkt köpa en Manduca, men tänkte bara höra om det finns någon som använt den ett tag och är missnöjd?

Alla som skriver om den verkar ju tycka att den är så himla bra, så jag hoppas att det stämmer.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag har inte hört någon ännu, har ju en hemma och är en av dom som tycker den är jätteskön att bära i. :)
Får se om någon tycker annorlunda på sjalträffen på onsdag, kan återkomma då och skriva :)
Av puh
Är det någon som vet om de kommer i andra färger??? De jag har sett är ganska "dova" i färgerna. skulle skriva dassiga - men det låter ju nedvärderande :roll:

Skulle vilja ha mer klara färger!
Användarens profilbild
Av Bollen
Tjoho, nu har jag beställt en!

Det jobbigaste med att beställa saker är ju att man måste vänta flera dagar nu... suck...
Användarens profilbild
Av zingo
Den kommer snart nu skulle jag tro! Den ä bäst av de selar jag provat!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Har du beställt från någon av de svenska återförsäljarna dimper den nog ner fortare än du anar (om bara färgen du vill ha finns hemma :wink: )
Har märkt att jag blir irriterad på stora postorderföretag eftersom dom tar så lång tid på sig att leverera säkert 1-2 veckor. Sen inser jag att det är sjalföretagarna som är snabba :D Varorna brukar landa i lådan 1-2 dagar efter beställning :wink:
Användarens profilbild
Av Bollen
Jag beställde från Knyt-An och Manduca-selarna är ju slut just för tillfället men ska komma in imorgon. Så får de bara in selarna imorgon så borde det inte ta lång tid sen!

Tror att små familjeföretag är mycket bättre på att leverera saker snabbt och att informera om det skulle ta längre tid. De lever ju på nöjda kunder!

Lite OT men jag har jättedålig erfarenhet av en väletablerad barnartikelsbutik i Stockholm... när vi beställde vår barnvagn därifrån så blev den mer än en månad försenad, trots att vi beställde i god tid (ca 13 v innan BF)! Så bebis hann bli flera veckor innan vagnen kom, vi fick ingen information under tiden utan vi var hela tiden tvungna att ringa själva och fråga. Dessutom lovade de hela tiden att på fredag, på onsdag, nästa vecka osv kommer den. Hade vi vetat att den skulle bli så försenad hade vi aldrig köpt den där. Vi fick dock 10% rabbatt när den väl kom, men ändå. Så jag tror att de små egenföretagarna är bättre!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Då kommer den nog att komma jättesnabbt för hon skickade så jag hade min dagen efter :)
Användarens profilbild
Av erisara
Bollen skrev:Tjoho, nu har jag beställt en!

Det jobbigaste med att beställa saker är ju att man måste vänta flera dagar nu... suck...

:iagree: Jag har också beställt en. Och en sjal till. Kan ingen säga till mig att jag har bärredskap så jag klarar mig sedan?
Användarens profilbild
Av zero.sara
erisara skrev:
Bollen skrev:Tjoho, nu har jag beställt en!

:iagree: Jag har också beställt en. Och en sjal till. Kan ingen säga till mig att jag har bärredskap så jag klarar mig sedan?
Kan man få för många? :hmm: :lol:
Användarens profilbild
Av annikar
Hur tjockt är tyget i manducan? Är den vadderad såsom ergon , eller mer som patapum?

Jag måste nog köpa en sån. Jag färgade min patapum förra året och den blev riktigt ful :roll:
Användarens profilbild
Av Bollen
Bissa skrev:vad blev det för kulör?
Jag tog en svart. Trist tycker mannen, men de andra färgerna känns inte rätt. Svart funkar ju till allt. Väntar med spänning!
Användarens profilbild
Av erisara
Bollen skrev:
Bissa skrev:vad blev det för kulör?
Jag tog en svart. Trist tycker mannen, men de andra färgerna känns inte rätt. Svart funkar ju till allt. Väntar med spänning!
Och jag en vit. Min man tyckte bäst om den och eftersom det är han som gillar sele bäst så fick han välja.
Användarens profilbild
Av zero.sara
annikar skrev:
Jag måste nog köpa en sån. Jag färgade min patapum förra året och den blev riktigt ful :roll:
Ursäkta men :rofl:

Och angående tyget så är den sig själv :wink: Mjuk och go med hampa i
Användarens profilbild
Av Måsen
Petar in en liten fråga här.
Hur är vadderingen i axelbanden? Är den tjock som på Patapum och Ergo eller lite tunnare som på Beco?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?