Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Hej,
har en snart elva månader gammal dotter som jag bär i en ERGO-sele eftersom hon (och även jag) inte trivdes i/med barnvagn. Började bära med en Baby Björn när hon var ca två till tre månader, men upptäckte snabbt att det var tungt och hittade då ERGOn som jag är jättenöjd med och använder dagligen. Nu till min fråga. Jag är gravid igen (andra månaden ca) och vill börja bära i sjal direkt från början med mitt andra barn; vilken sjal är bra?, kan man använda sjal till en nyfödd på magen och en sele på ryggen till en 1,5åring? eller hur löser jag detta bäst?, hur länge kan man bära två barn?, hur bär jag bäst min dotter under graviditeten? Skulle även vilja ha tips på en bra ringsjal som jag kan använda till mitt nuvarande och kommande barn under och efter min graviditet. Någon som har erfarenhet av Sino och Ringo?
Användarens profilbild
Av zero.sara
En trikåsjal är mysigt till en nyfödd. Bland recenssionerna kan du läsa om de flesta sjalar som finns på marknaden. Kan rekomendera mam eco den är lite stadigare, relativt sval och gosig
Bland bilderna på sjalar och sjalbarn kan du hitta flera som bär två barn samtidigt.
För att välja sjal som du vill ha tycker jag du ska gå på en sjalträff så du kan provklämma på olika sjalar. Vilken sorts ringsjal man gillar varierar
jag gillar bäst dom som är sydda utan vikning :)

Jag har inte haft varken sino eller ringo men de är väldigt omtyckta av många på forumet
Användarens profilbild
Av jag71
Sätter ett litet märke här så jag kommer ihåg att jag har något att säga. :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Ergo funkar bra under graviditeten! Baltet under magen bara.
Ergo for stora barnet pa ryggen och innanfor mini i trikasjal ar klart smidigast!
Jag har valt tunnare/smalare trikasjalar bla for det blir smidiagare nar man har ett barn till. Tex Hug a Bub, Sino och Marimekko(finns pa pepplon.se)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?