Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eaive1
Ni som redan fått hem era limited ed. gåsar, hur skrynkliga är de egentligen?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Kommer du att kunna sova inatt? :hmm: :hellu:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Hoppas det är ok att jag går in och besvarar frågan :wink:

Angående "skrynklighet":
Samtliga gauzesjalar som finns just nu har tillverkats av samma tyg. Då färgningen görs maskinellt slätas tygets naturliga skrynklighet ut. Således är de maskinfärgade gauzesjalarna släta.

De handfärgade limited edition-sjalar som finns just nu är lätt skrynkliga, dvs ej helt släta. Innan de handfärgats har dessa sjalar förtvättats och torkats av fabriken vilket gjort att även de slätats ut delvis. De är dock mer skrynkliga än de maskinellt färgade gauzesjalarna och återfår mer av sin naturliga skrynklighet efter första tvätten. Dock motsvarar den ej gauzesjal från tidigare produktioner vad gäller skrynklighet.

Modellen som kommer längre fram i vår är enligt tillverkaren skrynklig. Det är en helt ny produktion. Här har man i tillverkningen helt hoppat över de processer som slätar ut tyget. Vi vill dock poängtera att vi inte kan garantera någon viss "nivå" av skrynklighet. Ser med spänning fram emot att få se dem - snart :D

Hoppas detta gav dig svar och lite mer info om de olika gauzarna.
Användarens profilbild
Av mian
Åhå? Så det kommer riktigt krynkliga gåsar igen till våren? :notes:
Användarens profilbild
Av Isanna
När kommer de nya då? Väntar ivrigt ju! :lol: 8)
Användarens profilbild
Av frida
mian skrev:Åhå? Så det kommer riktigt krynkliga gåsar igen till våren? :notes:
Och i vilka färger? *hoppasolivhoppasoliv*
Användarens profilbild
Av mari_tres
frida skrev:
mian skrev:Åhå? Så det kommer riktigt krynkliga gåsar igen till våren? :notes:
Och i vilka färger? *hoppasolivhoppasoliv*
Färgerna choklad, oliv, lila, körsbärsröd, orange och rosa står det på mammabarn.se och smaknyten.se :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
Isanna skrev:När kommer de nya då? Väntar ivrigt ju! :lol: 8)
I april, sägs det! :)
Användarens profilbild
Av dunderdotter
Jag som är rätt ny på sjalbärarområdet måste bara få fråga - vad är grejen med att de ska vara skrynkliga??? Är de bättre, finare?? :?:
Användarens profilbild
Av Foxan
dunderdotter skrev:Jag som är rätt ny på sjalbärarområdet måste bara få fråga - vad är grejen med att de ska vara skrynkliga??? Är de bättre, finare?? :?:
Smidigare att hantera, sägs det :)
Vet inte än, min första Gås är på väääg ;)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag är mest intresserad av fållen, är den overlockad eller vikt? Nån som vet?
Användarens profilbild
Av frida
dunderdotter skrev:Jag som är rätt ny på sjalbärarområdet måste bara få fråga - vad är grejen med att de ska vara skrynkliga??? Är de bättre, finare?? :?:
snyggt helt enkelt :)
Färgerna choklad, oliv, lila, körsbärsröd, orange och rosa står det på mammabarn.se och smaknyten.se
Ops, får smyga in där igen. Får sånt habegär så försöker porta mig själv från spalten till höger --> :roll:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?