Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Nu har jag beställt en Janome 744 :eld: Tror ni den hinner hit tills påskledigheten??? 8)
Användarens profilbild
Av Monia
Fick mail om att maskinen är på väg Tjoho!!!! :vågen:
Av Smultronbarn
Monia skrev:Fick mail om att maskinen är på väg Tjoho!!!! :vågen:
Härligt! :tumup:
Men vågar man fråga....vad kostar det att beställa en sådan skapelse från England?

Berätta gärna hur den funkar sedan! Nyfiken.
Användarens profilbild
Av Monia
Smultronbarn skrev:
Monia skrev:Fick mail om att maskinen är på väg Tjoho!!!! :vågen:
Härligt! :tumup:
Men vågar man fråga....vad kostar det att beställa en sådan skapelse från England?

Berätta gärna hur den funkar sedan! Nyfiken.
Jodå, det vågar man fråga :D ca 3000kr för maskinen och 422kr ifrakt, Jag köpte lite annat smått och gott också (ex undertrådsspolar till min vanliga maskin) så slutnotan låg på ca 4000kr

Berättar jättegärna om den sen :D
Användarens profilbild
Av elli
Monia skrev:Nu har jag beställt en Janome 744 :eld: Tror ni den hinner hit tills påskledigheten??? 8)
De borde du allt hinna, jag fick min på 3 arbetsdagar från de att de hande skickat den från UK.

Vad roligt med ny maskin jag tror du kommer gilla den...jag har oxå en 744 :wink:
Användarens profilbild
Av Monia
elli skrev:
Monia skrev:Nu har jag beställt en Janome 744 :eld: Tror ni den hinner hit tills påskledigheten??? 8)
De borde du allt hinna, jag fick min på 3 arbetsdagar från de att de hande skickat den från UK.

Vad roligt med ny maskin jag tror du kommer gilla den...jag har oxå en 744 :wink:
tre arbetsdagar, då borde den dyka upp på tisdag eller kanske onsdag. Fick du hem din till dörren?? när jag beställde min vanliga maskin för ca ett år sedan fick jag hämta ut den på uthämtningsställe. Hur har du gjort med kontakten??
Användarens profilbild
Av elli
Monia skrev:
elli skrev:

tre arbetsdagar, då borde den dyka upp på tisdag eller kanske onsdag. Fick du hem din till dörren?? när jag beställde min vanliga maskin för ca ett år sedan fick jag hämta ut den på uthämtningsställe. Hur har du gjort med kontakten??
Jag fick hem den. Jag bytte ut den till en svensk, om man inte har nån som kan göra de kan man ju använda adapter de finns nog att köra på Claes Olsson.
Användarens profilbild
Av Monia
så du klippte av och satte på en ny? Var det svårt? Ska det vara en elektriker som gör det? :?:
Användarens profilbild
Av elli
de är inte svårt men de bör vara en elektriskt kunig som gör de.
Användarens profilbild
Av Monia
Tjohoooo!!! Maskinen dök upp igår :shock: Hann inte packa upp den igår utan fick vänta till i dag att botanisera i kartongen :D Ska strax till claes Ohlsson och köpa adapter/ny kontakt. Ska bara till doktorn med lillan först. Sen ska det sys..... 8)
Användarens profilbild
Av lotti
Monia skrev:Tjohoooo!!! Maskinen dök upp igår :shock: Hann inte packa upp den igår utan fick vänta till i dag att botanisera i kartongen :D Ska strax till claes Ohlsson och köpa adapter/ny kontakt. Ska bara till doktorn med lillan först. Sen ska det sys..... 8)

Åhhh vad avis jag blir......måste komma hem till dig och kika en dag!!! :D

Fast min älskade 40-åriga trotjänare, en Husquarna 2000, blir inte utbytt i första laget för den är toppen!!! :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag köpte en adapter till min maskin. kostade 40:- på CO. Funkar jättebra, jag är lite rädd för el så jag vågade inte byta kontakten själv.
Användarens profilbild
Av naimiez
Har också fått min....fast den tod vägen om Uppsala :shock: Från England -> Göteborg via Uppsala ;-)

Just det ja, adapter ;-) Tack!
Användarens profilbild
Av Monia
lotti skrev:
Monia skrev:Tjohoooo!!! Maskinen dök upp igår :shock: Hann inte packa upp den igår utan fick vänta till i dag att botanisera i kartongen :D Ska strax till claes Ohlsson och köpa adapter/ny kontakt. Ska bara till doktorn med lillan först. Sen ska det sys..... 8)

Åhhh vad avis jag blir......måste komma hem till dig och kika en dag!!! :D

Fast min älskade 40-åriga trotjänare, en Husquarna 2000, blir inte utbytt i första laget för den är toppen!!! :wink:
Du är så välkommen!!!! Vi ska baka imorgon..... :wink:
Jag har ju en Husquarna Automatic och en Janome Dc3050 (tror att den heter så), men jag tror att den Janomen kommer att säljas pga att den inte är så mycket bättre än Husquarnan. Då tror jag att det kommer att vara perfekt: en overlock till mjuka tyger och en bra vanlig till övrigt :D
Användarens profilbild
Av Monia
Knyttet & K skrev:Jag köpte en adapter till min maskin. kostade 40:- på CO. Funkar jättebra, jag är lite rädd för el så jag vågade inte byta kontakten själv.
Jag har just köpt en sådan. Verkar smidigt! Då blir det ju inga konstigheter vid ev reklamationer heller. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?