Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av babette
skulle gärna vilja få till ett ryggknyt. Har provat tibetansk eftersom jag är gravid, men när jag är klar- svettig och med ond rygg :( hänger lillen som en hösäck på ryggen trots att jag försökt få upp honom långt och försökt dragit åt. Dessutom känner jag mig lite strypt av knytningarna fram och det blir väldigt mycket sjal där. Har en hoppediz långsjal. Vad kan jag tänkas göra för fel då??! :help:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Om du har vägarna förbi Köping hjälper jag dig gärna! :D
Användarens profilbild
Av babette
jo det ser ju lätt och bra ut!! Men här får jag ju en knytnig mitt på magen vilket för mig inte passar.. Kanske man kan ha den under eller kommer den kanske för långt ner då.. Får prova imorgon.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
babette skrev:jo det ser ju lätt och bra ut!! Men här får jag ju en knytnig mitt på magen vilket för mig inte passar.. Kanske man kan ha den under eller kommer den kanske för långt ner då.. Får prova imorgon.
Ifall man inte prompt vill ha den där sista svängen som hon tar under barnets rumpa kan du ju avsluta den där knytningen också tibetanskt, ifall du vill.
Användarens profilbild
Av babette
HA! Jag tror jag klarade det nu!!
Användarens profilbild
Av bellisbella
Bokmärker så jag hittar igen tråden, vill lära mig knyta sjalen på ryggen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?