Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
För mig kvittar det om mitt tyg hamnar i Umeå eller Luleå, ifall ni Luleåbor vill beställa själva och det fattas metrar menar jag. Och är ni mer på en sambeställning kan jag fixa upp tyget åt er. Jag träffar mina föräldrar varannan helg plus att de ofta är ner i jobbet under veckorna.
Användarens profilbild
Av Kristina
För mig kvittar det, bara jag sparar pengar på det.. ;)
Användarens profilbild
Av Stream
46m tyg.. vad har jag gett mig in på :shock: ;)
Användarens profilbild
Av Stream
Knyttet & K skrev:För mig kvittar det om mitt tyg hamnar i Umeå eller Luleå, ifall ni Luleåbor vill beställa själva och det fattas metrar menar jag. Och är ni mer på en sambeställning kan jag fixa upp tyget åt er. Jag träffar mina föräldrar varannan helg plus att de ofta är ner i jobbet under veckorna.
Ja, med din del har de fått ihop 20m nu. Det skulle nog underlätta en del för mig ifall ni Luleåbor gör en egen sambeställning. Vem vill ta hand om det?
Användarens profilbild
Av florin
Stream skrev:
Knyttet & K skrev:För mig kvittar det om mitt tyg hamnar i Umeå eller Luleå, ifall ni Luleåbor vill beställa själva och det fattas metrar menar jag. Och är ni mer på en sambeställning kan jag fixa upp tyget åt er. Jag träffar mina föräldrar varannan helg plus att de ofta är ner i jobbet under veckorna.
Ja, med din del har de fått ihop 20m nu. Det skulle nog underlätta en del för mig ifall ni Luleåbor gör en egen sambeställning. Vem vill ta hand om det?
Jag kan ta på mig det. Men jag vill inte att det tillkommer fler beställningar eftersom, det har jag inte tid att ta hand om... Dvs den som inte lagt beställning ikväll kl 20.00 får beställa på annat vis. Kan man göra så :hmm: Tycker någon att det är fel så kan ju den iofs ta på sig uppdraget istället :roll:

Kan vi göra så att alla beställningar görs först till dig Stream eftersomd et redan är påbörjat så??? Å så skickar du över allt till mig ikväll? Hinner du med det?
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Jag kan ta på mig det. Men jag vill inte att det tillkommer fler beställningar eftersom, det har jag inte tid att ta hand om... Dvs den som inte lagt beställning ikväll kl 20.00 får beställa på annat vis. Kan man göra så :hmm: Tycker någon att det är fel så kan ju den iofs ta på sig uppdraget istället :roll:

Kan vi göra så att alla beställningar görs först till dig Stream eftersomd et redan är påbörjat så??? Å så skickar du över allt till mig ikväll? Hinner du med det?
Ja, det går bra! Jag kommer inte heller att ta emot fler beställningar efter ikväll.
Användarens profilbild
Av florin
Stream skrev:
florin skrev:Jag kan ta på mig det. Men jag vill inte att det tillkommer fler beställningar eftersom, det har jag inte tid att ta hand om... Dvs den som inte lagt beställning ikväll kl 20.00 får beställa på annat vis. Kan man göra så :hmm: Tycker någon att det är fel så kan ju den iofs ta på sig uppdraget istället :roll:

Ja, det går bra! Jag kommer inte heller att ta emot fler beställningar efter ikväll.
Kanonbra :lol:
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Kanonbra :lol:
Ja, och jag kan meddela att ni har fått ihop över 20m själva nu, utan Knyttet´s beställning.
Användarens profilbild
Av solängel
Vilken massa metrar tyg! :shock:

Vilket jättejobb ni gör, Stream och Florin :vågen: :urule:
Av magda_
florin skrev:
Stream skrev:
Jag kan ta på mig det. Men jag vill inte att det tillkommer fler beställningar eftersom, det har jag inte tid att ta hand om... Dvs den som inte lagt beställning ikväll kl 20.00 får beställa på annat vis. Kan man göra så :hmm: Tycker någon att det är fel så kan ju den iofs ta på sig uppdraget istället :roll:

Tycker det låter som en bra idé, jag har redan skickat min beställning.
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:... Å så skickar du över allt till mig ikväll? Hinner du med det?
Nu har jag mailat beställningarna + en fil till dig 8)

Och beställningen härifrån är skickad till JNYdesign!
Användarens profilbild
Av florin
Stream skrev:
florin skrev:... Å så skickar du över allt till mig ikväll? Hinner du med det?
Nu har jag mailat beställningarna + en fil till dig 8)

Och beställningen härifrån är skickad till JNYdesign!
Å jag skickar in våran beställning nu
Användarens profilbild
Av Stream
Nu har jag skickat ut mail med betalningsuppgifter till dem som ingår i min beställning. Betala så snart ni kan så skickas tyget när det har kommit till JnyDesign.
Av letw83
Stream
fick du med min beställning när du skickade till florin? hon har inte mejlat mig nämligen.
Användarens profilbild
Av florin
letw83 skrev:Stream
fick du med min beställning när du skickade till florin? hon har inte mejlat mig nämligen.
Jag har inte hunnit maila men lägger hur som helst ut pengar för alla så att vi får tyget sanbbt :lol:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?