Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TygTiger
ok vi testar den amorfa mullvaden (aka "gris") via pixbox:
Bild
Av TygTiger
Försöker en gång till sedan ger jag upp... ledsen att jag spammar tråden

Bild
Användarens profilbild
Av Hello
Oh, så söt! Men den såg väl ut som en gris!?

När du är inne på pixbox, går du till albumet och klickar på bilden. Bredvid bilden finns en länk "Länka till bilden", klicka på den. Nu får du upp bilden igen. Välj storlek (medium brukar bli lagom stora bilder här tycker jag). Under bilden finns det tre rader. Klicka på den mittersta raden ("Länka till forum"). Gå sen direkt in hit (jag brukar ha sjalbarn öppet i ett annat fönster, tycker det är lättast) och när du har ditt meddelandefält öppet, trycker du ctrl+V, så kommer bilden in i meddelandet. Men själva bilden syns inte förrän du Förhandsgranskar eller skickar meddelandet.

Lycka till!
Av TygTiger
Försöker en sista gång då! :D
Bild
Av TygTiger
Wohoo!
Tack alla - nu har jag lärt mig detta så nu ska jag spamma sjalbarn med bilder på virkade amorfer, huvatröjor och illa sydda bodysar. :shock: :D
Användarens profilbild
Av Hello
TygTiger skrev:Wohoo!
Tack alla - nu har jag lärt mig detta så nu ska jag spamma sjalbarn med bilder på virkade amorfer, huvatröjor och illa sydda bodysar. :shock: :D
Grattis! Vi ser fram emot bild-spamming!
Användarens profilbild
Av tweed
Dags att blåsa liv i tråden igen! Jag har gjort en lövgroda, fattas bara ögon, men det måste jag åka till stan för att köpa så det får dröja lite. Funderar på att ha den klättrande på barnvagnssuffletten.
Bild
Användarens profilbild
Av Kusmi
Både grisen och grodan var enkla och stilrena. Finfina!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?