Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av verre
jag håller ju på att sy en MT men jag undrar lite hur ni knyter era, för alla videos jag sett på youtube så knyter alla fram (när de bär framme då alltså) men jag vill kunna knyta bak.. men hur knyter man då??

är det någon som förstår hur jag menar??

och samma gäller om jag vill kunna knyta fram fast bär på ryggen.. hur gör man då??
Användarens profilbild
Av Mia
menar du axelbanden?
Gor de kortare bara?
Eller sa fattar jag inte vad du menar :lol:
Användarens profilbild
Av verre
ja förlåt.. jo axelbanden.

de jag har kunnat hitta gör knuten på barnets rygg eller under rumpan ibland över benen ibland under benen.. men om jag vill ha knuten bak.. hur ska jag göra då? går det?

och om de bär barnet bak så knyter de under rumpan, över benen, men om jag i det läget vill ha knuten fram, hur gör jag då? går det??
Användarens profilbild
Av diddeldi
verre skrev:ja förlåt.. jo axelbanden.

de jag har kunnat hitta gör knuten på barnets rygg eller under rumpan ibland över benen ibland under benen.. men om jag vill ha knuten bak.. hur ska jag göra då? går det?

och om de bär barnet bak så knyter de under rumpan, över benen, men om jag i det läget vill ha knuten fram, hur gör jag då? går det??
korsa under rumpan, ta bak banden under benen och gör en knut på andra sidan? det borde funka. fast mina band brukar inte räcka så långt.
Användarens profilbild
Av verre
diddeldi skrev:

korsa under rumpan, ta bak banden under benen och gör en knut på andra sidan? det borde funka. fast mina band brukar inte räcka så långt.
hur långa är dom?
Användarens profilbild
Av verre
fundera på att göra mina 230cm men det kanke är onödigt långt?
Användarens profilbild
Av diddeldi
verre skrev:
diddeldi skrev:

hur långa är dom?
175 cm.
Användarens profilbild
Av Mia
Ja da forstar jag.
Jag tror 2m racker. Mot diddeldis 175 sa far du ju da 50cm till och det borde rval racka? Fast jag hade nog 220 ioch for sig... men ja ar lang och inte sa spinkig precis.
Användarens profilbild
Av verre
jag är 165 och jovisst finns det en hel del mage på mig..

200 kanske räcker ändå...vill ju inte heller ha alldeles förlånga.. gillar inte "svans"
Användarens profilbild
Av Foxan
Jag är 169, vägde c:a 85 innan denna graviditet. Tror att mina 2m blev tok för långa :oops:
Fast just nu upskattas de väääldigt mycket... Jag kanske kommer inte klippa av den ändå :roll:
Av Nettan
Är ju ny på detta (har haft min MT i ett dygn 8) ) men knyter jag barnet på magen kommer knuten på ryggen.
Banden på min är uppskattningsvis ca 220 ungefär och om jag knyter enligt ovan blir det en halvmeter över som hänger och slänger.
Användarens profilbild
Av Mia
Nettan skrev:Är ju ny på detta (har haft min MT i ett dygn 8) ) men knyter jag barnet på magen kommer knuten på ryggen.
Banden på min är uppskattningsvis ca 220 ungefär och om jag knyter enligt ovan blir det en halvmeter över som hänger och slänger.
Du skulle nog kunna knyta pa magen tom, det var det jag gjorde.
Jag ar sa van med sjallarna och mt-manniskor skrattar at mig for att jag ville ha det sadar. :lol:
Användarens profilbild
Av verre
Nettan skrev:Är ju ny på detta (har haft min MT i ett dygn 8) ) men knyter jag barnet på magen kommer knuten på ryggen.
mren är det mycket kvar även fast du gör knuten bak? :hmm: då kanske jag ska göra mina kortare då.. för jag vill inte ha mycket alls över..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?