- fre mar 14, 2008 00:21
Vilken bra omröstning!!! Den hade jag missat! Ändarna blir aldrig lika långa trots mittmärken.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Zandra skrev:Har mittmärke på hoppisen men ena änden blir alltid mycket längre.
eM skrev:Hoppediz räknar bort fickan så ficksidan blir längre.Zandra skrev:Har mittmärke på hoppisen men ena änden blir alltid mycket längre.![]()
Så vi har lärt oss det istället och tar mittmärket och sen får man kompensera lite åt det hållet som alltid blir längre och knyter sen, då blir det bra
anna m skrev:Men jag tror inte det är det...eM skrev:Hoppediz räknar bort fickan så ficksidan blir längre.Zandra skrev:Har mittmärke på hoppisen men ena änden blir alltid mycket längre.![]()
Så vi har lärt oss det istället och tar mittmärket och sen får man kompensera lite åt det hållet som alltid blir längre och knyter sen, då blir det bra
diddeldi skrev:inget alternativ passade på mig, jag har mittmärken men de brukar bli nästan lika långa fast inte precis
anna m skrev:På min La Paz som jag en gång hade så var det ett mittmärke på varje långsida, men de var ju inte mitt emot varandra, så ville man få fram den riktiga mitten på sjalen så fick man sikta mitt emellan mittmärkenaeM skrev:Hoppediz räknar bort fickan så ficksidan blir längre.Zandra skrev:Har mittmärke på hoppisen men ena änden blir alltid mycket längre.![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?