Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag kanske skulle kunna tänka mig att köpa lite.
Om det är så att någon skulle kunna tänka sig att sy lite åt mig mot betalning eller nåt i den stilen. :roll:
För jag kan verkligen inte sy. :(
Användarens profilbild
Av melon
Jag ska sambeställa på annat håll men annars hade jag varit intresserad! :wink:

Tycker inte ni att det saknas lite sting i färgerna? Det var bara turkos som jag tyckte om, de andra känns lite mesiga :roll: Hade velat ha lime eller senapsgul eller blått eller :lol:
Användarens profilbild
Av melon
MH: Du har fortfarande en tjänst innestående hos mig :wink:
Användarens profilbild
Av glis
Jag måste ärligt testa om jag står ut med att sy i trikå innan jag köper, nu när det fanns med lila på är jag lite sugen, det var jag inte innan.
Användarens profilbild
Av aspen
melon skrev:MH: Du har fortfarande en tjänst innestående hos mig :wink:
ja, och mig, jag har ju inte betalat påsarna än ;-)
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det vet jag! Å jag hojtar så fort jag vet vilken storlek jag behöver. Som sagt den storleken Vilgot har precis just nu har jag så jag svämmar över i. Men kläder i fint kanintyg kan man väl aldrig få för mycket av?! :wink:
Användarens profilbild
Av mammahappy
annelie skrev:
ja, och mig, jag har ju inte betalat påsarna än ;-)
Ja just det, det har jag oxå i tankarna ja. Om det ska bli några fina sparkbyxor i velour, eller kanske ett par sparkbyxor i kanintyg. Ja det löser sig, ingen panik som sagt. :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Tur att jag inte blev sugen på någon av färgerna.
Användarens profilbild
Av korell
Jag vill vara med :D

men...kan man se tygerna, eller bara läsa vilka färgställningar de har? Hittar bara text....
Av Cirynne
Det går bara att läsa om färgställningarna och se några tygprover, tyvärr inget på det lila. Det har åtminstone inte jag hittat.

Jag tycker det turkos-bruna verkar väldigt snyggt, däremot så är jag osäker på de lila. Funderar på vad för slags lila det är. Det brun-vita tycker jag också verkar fint. :)

Jag vill väldigt gärna beställa, men finns det några som bor i närheten av mig? Lilla Lidköping, men det är ju inte så super-långt från Göteborg i och för sig. :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag vill vara med men kan inte få loss pengar förrän tidigast i slutet av april, denna månad är pengarna slut :roll:
Användarens profilbild
Av Summer
Jag är intresserad, hur löser vi leveransen inom gänget?
Den som beställer bör ju vara någon som var med första omgången också...

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?