Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nira
Jo det skulle kunna vara intressant :D
Av Mumskickan
Jag vill oxå vara med
Jag förstår att det är många som blir förvånade över detta, men det var så att jag kände att jag behövde lite tyg för att fylla upp mitt magra förråd :wink: :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
vad kul då är vi 3 i alla fall. Hur många meter skulle ni kunna tänka er att inhandla? Det blir ju billigare ju mer man köper 8)
Av Mumskickan
Jag vill nog ha 4-5 meter kanintyg (uppdelat på de olika färgerna), och 1-2 meter enfärgat. Så minst 5 meter totalt.
Användarens profilbild
Av Eva N
om jag inte hade spenderat alla mina pengar på ekologisk mat så hade jag gärna varit med :roll:
någon som vill byta fem kilo dinkelsikt mot en meter kanin? :D :wink:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Ok jag har inte funderat så mycket bara att jag vill ha turkost med bruna kaniner =)
Av Mumskickan
Eva N skrev:om jag inte hade spenderat alla mina pengar på ekologisk mat så hade jag gärna varit med :roll:
någon som vill byta fem kilo dinkelsikt mot en meter kanin? :D :wink:
Det blir väl inte förrän i april som tyget kommer 8)
Av Mumskickan
Jag vill ha lite av alla färgerna, men mest av det turkosa med brunt tryck
Användarens profilbild
Av Nira
Jag kan nog tänka mig 1-2 meter av nån kanin och 1 meter av nåt enfärgat, det lutar åt turkosbrunt eller vitbrunt... syr ju inte så mycket jag, väntar på nästa jätteryck :D

Och det var verkligen en överraskning Mumskickan, dig brukar man ju behöva tjata på för att du ska köpa tyg :wink: Jag vill fortfarande se tygförrådet, Äpplebus ser ut så här :shock: :siishah: :love: när vi pratar om det... :D
Av Mumskickan
Nira skrev:Jag kan nog tänka mig 1-2 meter av nån kanin och 1 meter av nåt enfärgat, det lutar åt turkosbrunt eller vitbrunt... syr ju inte så mycket jag, väntar på nästa jätteryck :D

Och det var verkligen en överraskning Mumskickan, dig brukar man ju behöva tjata på för att du ska köpa tyg :wink: Jag vill fortfarande se tygförrådet, Äpplebus ser ut så här :shock: :siishah: :love: när vi pratar om det... :D

Visst är det förvånande :lol:

Ja just det ja, du hade ju inte varit på övervåningen ens en gång
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Verkar som det är någon som har mycket tyg hemma :wink:

Tror ni att 10 m kanintyg turkos/brun blir för mycket? jag skulle kunna tänka mig 2 meter eller så....... Sen brunt enfärgat, drömmer om en fin jacka till A som är fodrad med brunt tyg 8)
Av Mumskickan
MiaMaria skrev:Verkar som det är någon som har mycket tyg hemma :wink:

Tror ni att 10 m kanintyg turkos/brun blir för mycket? jag skulle kunna tänka mig 2 meter eller så....... Sen brunt enfärgat, drömmer om en fin jacka till A som är fodrad med brunt tyg 8)

Fanns det brunt enfärgat också?
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Saxar detta från bloggen "Denna gång kommer jag att beställa mera enfärgat

jag ska beställa hem så det finns enfärgat att komplettera med i turkos, brun och benvit, "

så det verkar bli lite enfärgat också :D

Vi kanske måste ta en syjunta hos dig Mumsickan fram över. Är ju lite rookie på att sy barnkläder så jag skulle gärna behöva lite tips och trix hur man gör :D
Av Mumskickan
MiaMaria skrev:Saxar detta från bloggen "Denna gång kommer jag att beställa mera enfärgat

jag ska beställa hem så det finns enfärgat att komplettera med i turkos, brun och benvit, "

så det verkar bli lite enfärgat också :D

Vi kanske måste ta en syjunta hos dig Mumsickan fram över. Är ju lite rookie på att sy barnkläder så jag skulle gärna behöva lite tips och trix hur man gör :D
Fast i beställningsformuläret (som jag fick via mail, beställde sist också) fanns bara enfärgat turkost och benvitt med

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?