Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
det vill jag också ha! men ett valigt gosedjursmönster funkar nog också, och så fylla det med vete istället för vadd!
Av luxia
Fast gör en påse med vete att lägga i, så blir det lätt att tvätta själva djuret. Och stäng in vetepåsen med kardborre eller så. (Man kan ju också tjuvkolla lite på såna djur i någon affär. :) )
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Man kanske kunde operera en befintlig nalle *mohahaha*
Av luxia
Sannasmamma skrev:Man kanske kunde operera en befintlig nalle *mohahaha*
Hehe. :twisted:

Det hade tydligen min mammas lillebror dille på att göra. Han ville veta hur allt såg ut inuti. Inte så snällt mot nalleägarna ...
Användarens profilbild
Av amöba
luxia skrev:Han ville veta hur allt såg ut inuti. Inte så snällt mot nalleägarna ...
Säger som Socker-Conny när han dissekerade en kramhund: "Titta, precis som en riktig tax - söt utanpå och äcklig inuti." :lol:
Jaja, jag är väl lite morbid :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
amöba skrev:Säger som Socker-Conny när han dissekerade en kramhund: "Titta, precis som en riktig tax - söt utanpå och äcklig inuti." :lol:
Jaja, jag är väl lite morbid :wink:
Honom hade jag glömt bort! Måste dyka ner i lådan med serier. Fast den står på övervåningen och dit kan jag knappt ta mig. Får ta det när jag duschar. (Det är inte så illa som det låter men jag går så lite som möjligt i trappen och slår samman alla saker samtidigt - duschningen är det viktigaste)
Användarens profilbild
Av frida
Istället för vete inuti går det bra med grötris.
(kanske alla redan visste)
Användarens profilbild
Av naimiez
frida skrev:Istället för vete inuti går det bra med grötris.
(kanske alla redan visste)
Annat tips är att lägga den i frysen om man vill ha kall kudde ;-)
Användarens profilbild
Av linafelicia
Om ni ska sy själv så tänk på att kudden med vetet i ska vara av bomull eller lin, syntetfibrer tål inte lika hög värme och har man riktig otur kan det börja brinna när man värmer dom :(
Användarens profilbild
Av Flurstina
Jag har en jättefin bok som heter Beanbag-kompisar av Nicki Wheeler. Det är en bok om hur man syr mjuka djur och stoppar dem med sådana där kulor som är i sacco-säckar. Kanske kan man stoppa vete/grötris i dem i stället? Man syr djuren i velour eller fleece och stoppar in en påse med kulorna, men man kan nog byta tyg om man vill och har fantasi.
Användarens profilbild
Av Ina
Man kunde fylla med grötris men hur går man tillväga när man värmer de?

Behöver man ha ett glas med vatten i micron då också som det står på vetekuddarna??

Någon som vet varför man behöver ha det där vatten glaset?

Ina som har taskig koll
Användarens profilbild
Av Flurstina
Man behöver ha ett glas med vatten om man värmer grötriset också. Om jag har fattat saken rätt så värmer microvågorna vätska. I vete/ris finns inte så mycket vätska att värma. För att inte den där saken som producerar microvågorna ska gå sönder måste det finnas ett annat material i micron som kan ta hand om de överflödiga microvågorna, dvs vattnet i glaset.
Användarens profilbild
Av Ina
Okej låter ju troligt.

se där inte går det en dag utan man lär sig nått nytt.

Tackar för det för det är ju en hel del man inte vet.
Av Jenny L
Jag använder mina vetekuddar gaska flitigt av ock till (läs kallt hus) men har aldrig hört det där med ett glas vatten :shock: Har å andra sidan inte märkt någon negativ effekt på varken vetekuddar eller micro :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?