Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stream
Det är snart dags för en ny omgång kanintyg. Finns det någon i Umeå (Luleå/Skellefteå/Ö-vik) som vill sambeställa med mig? :roll:

Tillägg: Är du intresserad av att beställa skickar du ett mail till mig (crumelur [at] gmail.com) med följande uppgifter:
vilket tyg och antal meter (för varje sort)
namn och adressuppgifter

Mer information om tyget och priser finns här -> JNYdesign

SENAST imorgon LÖRDAG

Aktuellt antal meter: 54,5

När tyget levereras till JNYdesign, någon gång i april, måste det förskottsbetalas innan hon skickar det. Så då kommer ni att få betala till mig så för jag över hela betalningen till henne sen.
Senast redigerad av Stream den sön jun 01, 2008 02:08, redigerad totalt 16 gång.
Användarens profilbild
Av florin
jag funderade på om vi kanske skulle gå ihop både Luleå och Umeå, då borde vi ju kunna komma ner på ett mycket bra pris :lol:

Tänker att det finns lite anknytningar städerna mellan så det borde lösa sig med transport. Vet ju att tex Knyttet & K har föräldrarna här, Mammeli har mor och far föräldrar i Ö-vik, Fru Johansson har stuga i Ö-vik, jag själv bilar söder ut med familjen ibland och framförallt kan jag tänka mig att åka ner till Umeå på sjalbarnsträff :lol: säkert finns ännu fler som har kontakter...
Användarens profilbild
Av Stream
Knyttet & K skrev:Jag är kanske intresserad. Kommer det vara samma färgställning?
Nej, de här färgerna kommer att finnas:
Turkos med brunt kanintryck
Benvit med brunt kanintryck
Turkos med lila kanintryck
Benvit med Lila kanintryck
Turkos enfärgat
Benvit enfärgat
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:jag funderade på om vi kanske skulle gå ihop både Luleå och Umeå, då borde vi ju kunna komma ner på ett mycket bra pris :lol:

Tänker att det finns lite anknytningar städerna mellan så det borde lösa sig med transport. Vet ju att tex Knyttet & K har föräldrarna här, Mammeli har mor och far föräldrar i Ö-vik, Fru Johansson har stuga i Ö-vik, jag själv bilar söder ut med familjen ibland och framförallt kan jag tänka mig att åka ner till Umeå på sjalbarnsträff :lol: säkert finns ännu fler som har kontakter...
Mycket bra pris tycker jag låter mycket bra :D

(Jag har mina föräldrar i Skeå, det är ju en bit på vägen i alla fall)
Senast redigerad av Stream den tor mar 13, 2008 10:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Stream skrev:
Knyttet & K skrev:Jag är kanske intresserad. Kommer det vara samma färgställning?
Nej, de här färgerna kommer att finnas:
Turkos med brunt kanintryck
Benvit med brunt kanintryck
Turkos med lila kanintryck
Benvit med Lila kanintryck
Turkos enfärgat
Benvit enfärgat
Men vilka trista färger. Nåja, jag är kanske intresserad ändå. Kan man se färgerna någonstans?
Användarens profilbild
Av Stream
Knyttet & K skrev:Men vilka trista färger. Nåja, jag är kanske intresserad ändå. Kan man se färgerna någonstans?
Inte mer än så här:
Bild

Det går att läsa mer i hennes blogg.. http://www.jnydesign.blogspot.com/
Användarens profilbild
Av tesoj
Jag vill gärna vara med och sambeställa.
Användarens profilbild
Av sofiutane
funderar om jag har råd men annars skulle kanske jag också vilja vara med
Användarens profilbild
Av florin
Om vi totalt kommer upp i 20 meter så får vi tyget för 105:-/m fast det är ju en hel del tyg...

Kanske skulel jag ta å slänga in en intresse anmälan på min blogg??? Har ju en hel del besökare och då kanske man kommer upp i så pass mycket tyg...
Användarens profilbild
Av Stream
florin skrev:Om vi totalt kommer upp i 20 meter så får vi tyget för 105:-/m fast det är ju en hel del tyg...

Kanske skulel jag ta å slänga in en intresse anmälan på min blogg??? Har ju en hel del besökare och då kanske man kommer upp i så pass mycket tyg...
Ja, och enfärgat kostar 78kr/m om det totalt blir 20m (enfärgat/mönstrat).
Användarens profilbild
Av äpple
Jag kan också tänka mig sambeställning. Bor i Umeå.
Användarens profilbild
Av Stream
silent_angel skrev:Till när ska man ha bestämt sig hur mycket/vilken färg man vill ha?
Vill vi vara säkra på att få det vi önskar, så gäller det nog att vara ganska snabb tror jag (det går att förhandsbeställa redan nu). Leveransen beräknas till i april någon gång..
Användarens profilbild
Av Stream
silent_angel skrev:Är det till dig Stream man ska skicka pm om hur mycket man vill ha och i vilken färg?
Ja, det borde gå bra, men maila istället, så är det lättare för mig att hålla koll :D

Jag vill isåfall veta sort och antal meter (för varje sort) + namn och adressuppgifter.

När tyget har kommit till jnydesign måste vi förskottsbetala innan hon skickar det. Så när det är dags får ni föra över pengar till mig och så betalar jag för hela vår beställning på en gång. Eller hur? :roll:
Användarens profilbild
Av Kristina
ska sätta mig och kolla upp hur mycket jag vill ha typ imorgon kväll när jag förhoppningsvis är lite piggare..

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?