Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Fryle skrev:Får vi se en bild?Gärna... om jag bara visste hur man gjorde... Det brukar inte funka för mej. Har inte ens lyckats ladda upp en avatar.
Charlotta JOhansson skrev:Jag använder mig av www.pixbox.se Det är pinsamt att erkänna, men jag behöver oftast assistans för att få rätt på bildhanteringen så jag kan inte hjälpa dig. Men du kan ju alltid gå in på pixbox och läsa hur det går till.Fryle skrev:Får vi se en bild?Gärna... om jag bara visste hur man gjorde... Det brukar inte funka för mej. Har inte ens lyckats ladda upp en avatar.![]()
Är det så att bilden måste ligga ute på nätet någon stans för att ionte belasta utrymme på forumet? Jag har inganstans att lägga bilden, men jag kan gärna maila en bild till någon som har lust att hjälpa mej.
Charlotta JOhansson skrev:Du kan maila mig, så slänger jag upp den på min server.Fryle skrev:Får vi se en bild?Gärna... om jag bara visste hur man gjorde... Det brukar inte funka för mej. Har inte ens lyckats ladda upp en avatar.![]()
Är det så att bilden måste ligga ute på nätet någon stans för att ionte belasta utrymme på forumet? Jag har inganstans att lägga bilden, men jag kan gärna maila en bild till någon som har lust att hjälpa mej.
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?