- tis mar 11, 2008 11:14
En gång för länge sedan
när jag var gravid med Kajsa så fick jag ett par grå kostymbyxor av min svägerska.
Jag gjorde om de till ett par gravidbyxor genom att sprätta upp sidsömmarna vid midjan och sydde fast ett brett resårband där istället och använde de under nästan hela graviditeten.
Nu häromdagen så tänkte jag först slänga dem men så ångrade jag mig och sydde ett par byxor åt Kajsa istället.
Tur va!?
Hoppas bara att de passar, får kolla sen när hon kommer hem från dagis.

Först när vi kom hem ville hon inte prova alls, men efter lite lirkande så gjorde hon det iaf. Och vägrade ta av sig dem.

Jag gjorde om de till ett par gravidbyxor genom att sprätta upp sidsömmarna vid midjan och sydde fast ett brett resårband där istället och använde de under nästan hela graviditeten.
Nu häromdagen så tänkte jag först slänga dem men så ångrade jag mig och sydde ett par byxor åt Kajsa istället.
Tur va!?

Hoppas bara att de passar, får kolla sen när hon kommer hem från dagis.

Först när vi kom hem ville hon inte prova alls, men efter lite lirkande så gjorde hon det iaf. Och vägrade ta av sig dem.

Senast redigerad av puppan den tis mar 11, 2008 21:09, redigerad totalt 1 gånger.
Mamma till K född 0505, lillasyster bajs 0709 samt en liten lillebrolla som kom i slutet på augusti -10
Mobilsurfar mest och läser mer än vad jag skriver.
Mobilsurfar mest och läser mer än vad jag skriver.