Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av McMorrigan
Birka27 skrev:
McMorrigan skrev:
4ungar skrev:grodorna var super gulliga o katt o hund tyget hur mycket är det hur mycket vill du ha o om det är mycket kan du tänka dig klippa av en bit eller två :wink: blommigt är inte riktigt jag :roll:
Bitarna jag har hemma är runt 1,5 m tror jag. Men det finns mer på jobbet. Visst kan jag fixa en bit! :D 55:-/meter kostar grodor och katt/hund. Det blommig.......*tiltihuvudet*
4ungar skrev:tvättas i 40 elller 60 grader? :roll:
Vet faktiskt inte.... men det kan jag kolla imorgon.
zandrama skrev:McMorrigan: Finns det möjlighet att köpa sånt grodtyg via dig? Och vad kostar det isf? Blev lite sugen på att sy nattlinnen... :roll:
Det ska välan gå för sig! :D 55:-/m kostar det. Jag ska sy pyjamasar av mitt. Ngngång när jag får tid..... 8)
Åh jag skulle gärna köpa 1,5 meter av grodtyget i rosa och 1,5 meter av grodtyget i det blå (vänstra) - kan du tänka dig att fixa åt mig också?
Det ska väl gå att ordna! Den skära är riktigt skär inte bebisrosa bara så du vet. Kommer jag ihåg det så ska jag ta med en provbit hem imorgon.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Glömde säga at tygerna ligger på 90 centimers bredd....!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Tog hem en bit av det rosa igår så jag ska försöka fota idag så komer även de rosa grodorna med! :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Här kommer det rosa tyget. Lite svårt att återge färgen men det är möjligen liiite mer rosa än på bilden. Som i kanterna....är ni med? :roll: :lol:

Bild
Användarens profilbild
Av McMorrigan
silent_angel skrev:McMorrigan: Jag skulle också vilja köpa en bit grodtyg av dig, men måste få grunna på i vilken färg isf... :oops: Dom var så fina allihop :)
Det ska väl gå bra. :D Hojta till bara.
Användarens profilbild
Av elli
4ungar skrev:hade hoppats på att hitta stort utbud i sverige o helst i skåne :roll: men men kanske inte det då 8)
Gittes ligger ju i Skåne
Användarens profilbild
Av binaem
Var på Skroten i Kinna i fredags och där fanns massor av kul flanell!
Blev bl.a. en nattskjorta (som jag 2 ggr vände del på ärmarna .. hur svårt kan hjärnan ha att förstå räta mot räta ...?)

Bild
Användarens profilbild
Av 4ungar
elli skrev:
4ungar skrev:hade hoppats på att hitta stort utbud i sverige o helst i skåne :roll: men men kanske inte det då 8)
Gittes ligger ju i Skåne
japp ska ta mig dit o ett ställe till i båstad har jag hört :roll:
Användarens profilbild
Av 4ungar
McMorrigan skrev:Här kommer det rosa tyget. Lite svårt att återge färgen men det är möjligen liiite mer rosa än på bilden. Som i kanterna....är ni med? :roll: :lol:

Bild
en meter av det rosa grodtyget kan jag tänka mig :D om det finns kvar vill säga :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Birka27 skrev:Var på Skroten i Kinna i fredags och där fanns massor av kul flanell!
Blev bl.a. en nattskjorta (som jag 2 ggr vände del på ärmarna .. hur svårt kan hjärnan ha att förstå räta mot räta ...?)

Bild
Det där var inte tokigt! :D Sonen din ser ut att trivas i den också! :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
4ungar skrev: en meter av det rosa grodtyget kan jag tänka mig :D om det finns kvar vill säga :wink:
Det finns. :D
Av Mumskickan
Birka27 skrev:Var på Skroten i Kinna i fredags och där fanns massor av kul flanell!

Bild
Jättefin nattskjorta!

Vad kostade flanellen där?
Ska du dit snart igen och har lust att handla?
Användarens profilbild
Av McMorrigan
silent_angel skrev:McMorrigan: Jag vill gärna köpa en meter blå grodtyg av dig om det finns kvar :) Är lite sugen på en bit gult också men måste fundera lite...
Har du någon koll på vad frakten går på av två meter tyg? :oops:
Frakten gick på 33:- kronor för 3 meter tyg.
Hojta till när du har bestämt dig! :D
Användarens profilbild
Av binaem
Mumskickan skrev:
Jättefin nattskjorta!

Vad kostade flanellen där?
Ska du dit snart igen och har lust att handla?
På skroten kostade det mellan 49-59 kr metern och fanns mängder av varianter. Jag kan handla åt dig om du vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?