Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zingo
Jo, vår läkare tyckte det var OK! Å blev eld å lågor sista gången vi var dit då hon satt i sjalen -det är ju helrätt läge fortsätt med det där å va kul att jag äntligen fick se en sjal live!,sa han då.
Han tyckte dock att det var viktigt att- inte försöka trycka ner i färdig- knytet :roll: som om man skulle göra det när barnet har skenan på sig.
Kan ju bero på hur mycket det glappar oxå, på I var det väldigt lite.
Användarens profilbild
Av Elinea
glis skrev:Låter helvrickat, en sjal är ju nästan envon Rosenskena. Om hon orkar skulle hon ju kunna visa en bild på hur ett barn sitter i en sjal?
Vi fick använda sjal istället för frejkabyxa till Linnéa. Nu hade hon aldrig så allvarliga problem att hon behövde von rosenskena men ortopeden höll med om att sjalen funkade lika bra som behandling som frejkabyxan. Jag bar ju henne i sjal hela dagarna ändå så det var perekt att slippa en jobbig plastbyxa med en platta mellan benen på henne.
Användarens profilbild
Av emelianna
I förrgår var jag och hjälpte dem att knyta upp lillan i sjalen, de struntar i vad läkaren säger och sjalar på! :vågen:

Tack för era svar! :)
Användarens profilbild
Av Helena
zingo skrev:Jo, vår läkare tyckte det var OK! Å blev eld å lågor sista gången vi var dit då hon satt i sjalen -det är ju helrätt läge fortsätt med det där å va kul att jag äntligen fick se en sjal live!,sa han då.
Han tyckte dock att det var viktigt att- inte försöka trycka ner i färdig- knytet :roll: som om man skulle göra det när barnet har skenan på sig.
Kan ju bero på hur mycket det glappar oxå, på I var det väldigt lite.
Oj då hade ni också skena. Antar att ni inte hade vår ortoped, han bara fnyste när jag berättade om sjal. Och så tyckte han Saga var så arg jämt, inte konstigt när han höll på och bände med hennes höfter och hon fick ligga där på bordet och frysa. :evil:

Till sist hittade jag på något dräpande, sista gången vi var där och han undrade om hon skulle vara lika arg idag, sa jag att "hon är bara arg när hon träffar dig" Det tyckte han dock var lite roligt. :wink:
Användarens profilbild
Av zingo
Jodå skena på när hon var 1 dag gammal.
Det var lite bökigt men äh ...... det funkar ju!
Vi hade 3 läkare varav 2 tyckte sjal var OK den första tillfrågades inte!
Användarens profilbild
Av Helena
zingo skrev:Jodå skena på när hon var 1 dag gammal.
Det var lite bökigt men äh ...... det funkar ju!
Vi hade 3 läkare varav 2 tyckte sjal var OK den första tillfrågades inte!
Jag tyckte det var väldigt stressigt med skena. Vi fick ingen bra information, läkaren satte till och med på blöjan fel under skenan på något märkligt vis, kommer inte ihåg hur, tror att hans satte på blöjan utanpå, så vi blev jätte förvirrade. Men det var en jätte bra manlig sjuksköterska på ortopeden som vi fick hjälp av flera gånger när jag blev galen på skenan.

Fast vi bar i sjal, jag har ju läst en bok om det och visste att det var bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?