Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nevin
Låter bra va?

Jag satt på kaffestunden på jobbet idag och pratade lite allmänt om sjalar med några av kollegorna, bla vaktis. En av sköterskorna berättade om sin svägerska eller vad det var som bodde i afrika och där det var så vanligt med just sjalar. Jag berättade då att det börjar bli rätt vanligt här hemma med, och så var samtalet helt inne på sjalar!

Alla som satt med var jättenyfikna och ville gärna prata med, tyvärr var rasten slut då men jag ska ta med min lilla sjalgarderob och visa imorgon vid kaffet. Hur som haver så ska vaktis bli farfar om någon vecka, och han har tänkt köpa barnvagn i present, men nu vill han kolla på sjal istället :D Hur bra kändes det tro :app: :app: :app:

Underbart att få sådan respons från folk, när inte ens släkten vill kännas vid det här!
Användarens profilbild
Av emelie
:app: Heja!!
Användarens profilbild
Av ZaZi
:rock: Coolt!
Användarens profilbild
Av zero.sara
heja på. Se till att visa chef F också han är väl nybliven pappa :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
häääftigt!!
Användarens profilbild
Av Fenomena
heja vaktis! och dig förstås. :)
Användarens profilbild
Av nevin
zero.sara skrev:heja på. Se till att visa chef F också han är väl nybliven pappa :D

ja, han fick ju en liten tjeja här för inte längesen, så han ska minsann få se, och höra hur bra det är! tur jag fick det där bra infopappret i lördags!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tycker jag verkligen, han och frun kan behöva en bärsjal :D Han är ju bra på att lyssna medan man förklarar varför det är bra för också :) (stackarn har fått höra både det ena och det andra från mig :roll: )
Användarens profilbild
Av nevin
Hmm, kanske man skulle ta och erbjuda dem att låna en? Då måste jag ju köpa en ny, den fina MTn som just nu är till salu här 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:Hmm, kanske man skulle ta och erbjuda dem att låna en? Då måste jag ju köpa en ny, den fina MTn som just nu är till salu här 8)
:Hahaa: En utlånad, en in :tumup: Bra resonemang :D
Användarens profilbild
Av nevin
Undrar om det går hem här hemma med, jag får väl köra med: :blahblah:
Användarens profilbild
Av zingo
:vågen: hejar ivrigt på! Fler sjalar åt folket!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Måste han veta hur saker och ting hamnar hemma hos er? :wink: Du får köra samma som jag föreslog för zingo: - jag har lånat den av zero.sara och ska testa ett tag :floet2: vadå kommer dom genomskåda oss???? Din karl kommer inte att gilla att du umgås med mig, jag sätter ju massor av köpbegär och sjal :twisted: på dig :roll:
Användarens profilbild
Av nevin
Hehe, han kanske kommer sent en natt och knackar på och berättar om alla hemskheter som drabbar kvinnor som "lurar stackars sambon att handla" - för hon är ju sååååå oskyldig så :hide:

Nja, han märker nog att det kommer på posten, och det kan ju vara svårt att försöka förklara varför ni plötsligt skulle skicka saker på posten när det är så nära hit :floet2:
Användarens profilbild
Av zingo
sjal- :twisted: bor hos zerosara det tror jag på, å sen smittas hon :floet2: oss så vi får en massa ha begär. Så ä det nog!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?