Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Cinnamon skrev:Min bästa måste vara den här incidenten::asg:
Jag är ute och går på samhället, med barnet i meitai på ryggen och bärjacka över. Jag går förbi ett gäng tonåringar och hör en av killarna säga:
-De där är siamesiska tvillingar!
Bello skrev:Kom på en egen förresten
första gången jag bar A i vävd sjal satt hon i buddah på magen och vi gick in i vår affär. När jag betalade såg kassörskan fundersamt på mig.
- Men var har du gjort av benen?
Ullegulle78 skrev:
En som jag bara väntar på att få använda:
-Du har en bebis på ryggen.
-VA?! Ick! Ta bort den, ta bort den!! (vifta förskräckt som om det vore en insekt..)
Ejede skrev:Har en kommentar (som jag har berättat förruthehehe..det där tänker jag också på ibland när jag är ute och promenerar med min son i sjalen.Han har kommit till denna period där han itne vill ligga ner i vagnen när han är vaken och då passar det utmärkt att ha sjlen med.För andra ser jag nog konstig ut som bär sonen i sjalen och puttar på vagnen.Det finns säkert folk som tänker som flickan) som är ganska rolig. *Vagn och sjal var vid tillfället med*
Flickan säger: Kolla mamma, en bebis på magen! Varför sitter han där?
Mamman säger: Jo men ibland vill bebisar bli burna.
Flickan säger: Men han har ju vagnen!
Mamman säger: Ja fast de gillar att vara i famnen oxå.
Flickan säger: Men vad onödigt att ta med sig vagnen!
Ullegulle78 skrev:En (lagomrolig) från verkligheten:Alltså..jag garvar ihjäl mig av eran historier!!
Igår så hälsade jag på en annan Becoägarinna och min pappa som var med såg lite förbryllad ut varpå jag förklarade att hon hade samma märke på bärselen som jag.
Jaha, sa han, så det är som när folk som kör Posche hälsar på varandra då?
Jepp! sa ja och skrattade lite..
En som jag bara väntar på att få använda:
-Du har en bebis på ryggen.
-VA?! Ick! Ta bort den, ta bort den!! (vifta förskräckt som om det vore en insekt..)
Bé Bé skrev: En ny kommentar i lördags hos en kompis.En väninna frågade mig...Kan han gå än? Om inte så är han väl beroende av att åka sjalen?
- Alltså,blir inte han beroende av att bli buren i sjalen hela tiden?För jag har hört en annan säga att dennes son ville hela tiden bli buren.
Jag som iten visste så mycket,eftersom jag är en sjalnovis,blev helt stum och sa,
- Jag vet itne..tror itne det,men jag kan fråga folk som är mer erfarna.
Så nu frågar jag er,kan barn bli beroende av att hela tiden bli burna i sjal?
Elin J skrev:När vi skulle på återbesök på neo med Linnéa som då var drygt en vecka gammal och vägde ca 2 kilo frågade en sköterska när vi kom in till avdelningen "Men vad har ni gjort av Linnéa då? Har ni lämnat henne därute?" Hon blev ganska förvånad när hon tillslut såg att Linnéa sov gott i sjalen. Jag tror det var ganska många som inte fattade att jag hade en bebis i sjalen i början just eftersom Linnéa var så liten och i princip alltid sov så hon var ju ganska gömd.
En av dem som jobbar på ICA affären som ligger i huset brevid där vi bor sa "Jaha så bebisen har kommit ut nu. Jag tyckte väl att magen började sitta lite väl högt" När hon äntligen insåg att det var en bebis i sjal och inte min mage. Hon hade väl sett mig ett par gånger med Linnéa i sjalen då efter att ha sett mig vara gravid tidigare.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?