Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anpa
Hej har en 2-månaders tung kille, + 6 kg, (och en lätt 2-årig tjej, - 10 kg). Vill ha en snygg (gärna brun) lättknuten sjal. Som man kan bära på ryggen med också. Är rätt så liten, ca 152 cm.
VAd ska jag välja?
KAn tillägga att jag är rätt så pank också så den får inte vara för dyr. Har precis investerat i en ny Manducan. Har en Patapum också, men vill komplettera med en mysig sjal! Trikåsjalen jag hade sålde jag, pojken kändes för tung..
Vad tror ni som har använt sjal endel??
Användarens profilbild
Av jag71
Jag måste ju säga mimmis krinklade. Jag trivs i den, den bruna är så fin!!! Finns till rimliga priser också. Kolla på http://www.mimmis-ebutik.se/ Kolla under både tyger och sjalar.
Av anna m
Med såpass stora barn skulle jag ha valt en vanlig diagonalvävd. Om du vill ha brun så finns ju ursnygga hoppediz costa rica :heart:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Älskar min gås och rekommenderar den till alla! :heart: Bär på min snart 2-åring då och då i den.
Av anpa
oj, tre olika tips!!
Måste läsa på lite och se om det säljs nån begagnat!
Tack.
Av anna m
anpa skrev:oj, tre olika tips!!
Måste läsa på lite och se om det säljs nån begagnat!
Tack.
Nej gå på sjalträff och prova alla tre!! ;)
Användarens profilbild
Av zingo
Babydesign har sin ecowrap i choklad jättefin!
Användarens profilbild
Av Siena
anna m skrev:Med såpass stora barn skulle jag ha valt en vanlig diagonalvävd. Om du vill ha brun så finns ju ursnygga hoppediz costa rica :heart:
:iagree: En bra diagonalvävd. Jag har burit stor pojke i en sjal som inte var diagonalvävd, det var inte skönt för axlarna när man bär länge i taget.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?