Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Apotekets Tvärstopp som sitter på hälen tycker jag är bra. Jag har även ett par Yaktrax Pro men de är lite bökigare att få på tycker jag, inte så farligt men ändå. :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Anso skrev:Apotekets Tvärstopp som sitter på hälen tycker jag är bra. Jag har även ett par Yaktrax Pro men de är lite bökigare att få på tycker jag, inte så farligt men ändå. :roll:
Vad kostar de från Apoteket? Kan man gå med dem inomhus?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag använde Yatrax pro och var nöjd med dem. Tycker dock liksom Anso att det kan vara lite jobbigt att ta av och på dem när man har en bebis i sjal på magen. De funkar inte inomhus något vidare, blir farligt hala i trapphus. Och så funkar de inte på alla skor heller, det ska tydligen helst vara breda rejäla kängor för att de ska passa optimalt.
Användarens profilbild
Av Anso
Helena skrev:
Anso skrev:Apotekets Tvärstopp som sitter på hälen tycker jag är bra. Jag har även ett par Yaktrax Pro men de är lite bökigare att få på tycker jag, inte så farligt men ändå. :roll:
Vad kostar de från Apoteket? Kan man gå med dem inomhus?
Vet inte vad det kostar men över 150:- har jag för mig.
De ha inga vassa taggar utan med dobbar eller vad man ska kalla det och man kan nog tassa lite försikigt inomhus med dem men parkettgolv lär ju inte må så bra kan jag tro. :wink: Eftersom vi bodde 3 trappor utan hiss så var jag tvungen att gå med halkskydd på och då var det lite lugnare att ha Apotekts som bara satt på hälen. I värsta fall så gick det ju att att gå lite på tå......
Användarens profilbild
Av Anso
naimiez skrev:Absolut inte apotekets! De sitter bara på hälen. Köpte Spiky på sportaffären till svärmor som opererat knäna. Superbra!!!! Dras på tån och fästes på hälen. Se http://www.contitech.se/VCC_Spiky.html
Åh, de såg jättebra ut!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?