Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Foxan
Jag och min man funderar på att köpa en bärsele i present till hans syster som väntar sin första. Hon är helt galen när det kommer till vit och råååsa (ni vet, princesstema...). Vore ju bra om Beco Butterfly fanns i just rosa/vit, vi tror inte att hon kommer att falla för rosa/brunt.

Tror att jag har sett bilder på en norsk (?) sele här inne, men kommer inte ihåg vad den hette.

Har även funderat på att sy en MT, men maken trodde inte att hon kommer uppskatta knytbara bärdon.

Har ni några förslag??? Alla tipps mottages med tacksamhet! :)
Användarens profilbild
Av sacha42
Köpa min ros pejgansele :lol:

Beställa en av exiteme, då kanske ni kan välja lite tyg själv.

Köpa en patapum och sy en slipskin till den i tyg hon gillar :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Bild

Beco Ella är ju annar rosa med vitt motiv, men hon kanske inte gillar det :lol:
Användarens profilbild
Av Foxan
Oj, den var RÅSA! :shock: ;)
Funderar du verkligen på att sälja den? Ska fråga maken i så fall, men jag tror att den är liiiiite för intensiv....

Just som du säger - tror inte hon blir helt nöjd med Ellan: panellen är helt OK, men inte de bruna remmar... Jo, jag vet att det är praktiskt med brunt ;)

Gud, vad kinking jag känner mig :oops:
Användarens profilbild
Av sacha42
Foxy skrev:Oj, den var RÅSA! :shock: ;)
Funderar du verkligen på att sälja den? Ska fråga maken i så fall, men jag tror att den är liiiiite för intensiv....

Just som du säger - tror inte hon blir helt nöjd med Ellan: panellen är helt OK, men inte de bruna remmar... Jo, jag vet att det är praktiskt med brunt ;)

Gud, vad kinking jag känner mig :oops:
:lol: ja den är till salu och jätterosa :P

Vad tror du om en Mt då eller ska det vara en sele? en mt med ljusa remmar och rosa panel borde ju vara enkelt att sy upp eller få uppsytt. :D
Användarens profilbild
Av Foxan
sacha42 skrev: Vad tror du om en Mt då eller ska det vara en sele? en mt med ljusa remmar och rosa panel borde ju vara enkelt att sy upp eller få uppsytt. :D
Jag vill inte låta direkt elak, men hon är en sån BabyBjörn personlighet :roll:, om du förstår vad jag menar... Mats tycker att MT blir lite överskurs.

Fast jag tror nästan att jag lånar en Beco Butterfly och syr en piratkopia :twisted: i hennes färger ;)

Tack för brainstorming!!!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?