Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tycker att ergon är mycket skönare att bära med. Det finns mer plats för barnet, axelbanden och midjebandet är mjukare och skönare också. Bra med ficka på ergon också!
Användarens profilbild
Av April
Gamla Ergo och Patapum är nog väldigt likvärdiga. Nya Ergon tycker jag dock avlastar mycket bättre. Tycker att den är väldigt skön och helt klart överlägsen! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av sus
En Stor skillnad är storleken för bäraren. Min man kan inte ha patapumen för han är för bred övar ryggen och för lång så remmarna räcker inte till. Med Ergon har han inte alls samma problem.
Å andra sidan tycker jag de som är missnöjda med Ergon oftast är smala tjejer som inte är jättelånga.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jag tycker det är svårt att säga att den ena är bättre eftersom det beror helt på hur den sitter på den som bär. På många sitter båda selarna bra men på vissa sitter bara Ergon bra och andra bara Patapum bra. Så det bästa är om man kan prova en innan.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Håller helt med Katarina, det bästa är att prova innan du köper! T.ex. på en sjalträff :wink:
Användarens profilbild
Av April
Å andra sidan tycker jag de som är missnöjda med Ergon oftast är smala tjejer som inte är jättelånga.
Men jag stämmer nog på ovan (1.65 lång och 55 tung) och jag tycker att den är jätteskön :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ezereht
Jag tycker det är lite hugget som stucket, men Ergo kanske har lite mer utrymme för barn som har overall på sig. Patapumen upplevde jag som lite trångare i sistsen, men Toddlern kanske är bättre, ingen aning. Men Ergo fanns ju i rött *s* så jag ville gärna ha den..

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?