- ons mar 05, 2008 11:04
Visst ska väl det gå bra? Har en kompis som gärna vill sjala sin lilla med von rosenskena, men läkarna säger nej!
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Läkaren har kanske missuppfattat något med hur man bär i sjal?Jag tror också det. Han hade sagt att hon inte får bäras i babybjörn och inte sitta i babysitter och nej att bära i sjal är inte ok. Kanske skulle den skava, jag vet inte. Men det känns så synd, för hon vill ju använda sjal!
ericah skrev:Är det inte nån av annonsörerna här till höger ---> som har/har haft en bild på barn med skena i sjal i sitt galleri??? Kan dock inte komma på vilken.Babyheaven har det.
emelianna skrev:Nix, vi bara antog att det skulle gå bra. Hon satt ju redan i grodposition så det blir ju ingen skillnad med sjalen. Och E tyckte jättemycket om att bli buren så det verkade vara bekvämt för henne trots skenan. Tror inte vi skulle behövt skenan egentligen för vi bar henne så mycket, skenan är ju till för att barnet ska ha benen i grodposition o det har de ju automatiskt i sjalen!linsav skrev:Vi bar i sjal när E hade vonrosenskena. Det gick hur bra som helst! Vi knöt omslutet X med trikåsjal.Det låter ju braRådfrågade ni någon läkare?
Ullegulle78 skrev:Mäh!Inte så svårt val om man fick välja mellan att ha barnet i en mysig sjal eller en stålskena...
När vi var inne och kollade SOnjas höfter så sa läkaren att den lilla glidningen som skulle göra att hon kanske behövde skena hade gått bort.
Jag sa då att vi bar mycket, varpå läkren sa att det var bra eftersom det var "ungefär som att ha barnet i skena"
Konstigt att man inte skulle få använda sjal...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?