Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Bild

Är detta en Hoppediz Nairobi? Har vi inte en massa Nairobiägare här? Vill ju se mer foton av den :)

(Kolla vad jag kunde April :D)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Vad är det för knytning?
Användarens profilbild
Av Tiz
Ingen aning! Jag har sett den på flera tyska sajter men aldrig sett någon instruktion...
Användarens profilbild
Av Ester
skulle gissa på dehli
Användarens profilbild
Av April
Jag har tyvärr ingen aning :wink: men oj, vad du var duktig på att lägga in en bild :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag tror knytningen är omslutet fast utan att "bre ut" korsen, den verkar vara poppis i Tyskland om man dömer av bilderna på hemsidan.
Användarens profilbild
Av April
Men jag tycker (precis som Elin redan sagt) att det ser ut som en Dehli, visst är det likt?

Bild

Kram
Användarens profilbild
Av Ester
fast min dockjal dehli är ganska gul, tycker jag :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
orange-gul
Användarens profilbild
Av Helena
Jennelii skrev:Vad är det för knytning?
Jag tycker att mannen kunde brett ut tyget lite mer över axlarna, ser lite snurrat och obekvämt ut tycker jag. I och för sig är ju bebisen liten, så den är kanske inte så tung.

Marcy hade ju fina bilder på sin dotter med dockbärsjalen, Nairobi.
Användarens profilbild
Av Helena
Kristina skrev:Jag tror knytningen är omslutet fast utan att "bre ut" korsen, den verkar vara poppis i Tyskland om man dömer av bilderna på hemsidan.
Kanske de gör så där för att det bli mindre varmt då på sommaren??
Fast då får man ju verkligen se till att ha smokingbältet tight så att bebisen får stöd av det, det här var ju en rätt liten en.
Användarens profilbild
Av Tiz
Katharina skrev:Jag fick just mail från Tyskland att hon ska lägga ut bild på oss i nairobi :-) så jag väntar med spänning. Det är iofs en kort sjal men dock en nairobi.
Åhhh vad spännande :) Vill se ju!! Jag velar nämligen fortfarande mellan Nairobin och Stockholm.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Det är nog en Dehli tror jag också. Finns ingen sån rosa nyans i Nairobin väl?

Den där knytnignen är som de andra sagt en x-omsliut2 utan att breda ut hänslena. Den knytning de förespåkar för mindre barn och i värme.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?