Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
..men ett litet tips dock.

Kajsa hade fått banan på en vit body och fläckarna gick inte bort.
För att dölja de så målade jag dit alfabetet. Köpte en schablon och textilfärg på Panduro.
Ett annat tips är att sy en liten applikation över fläcken, har inte testat själv dock.

Bild
Användarens profilbild
Av boosten
Åh vad fint!! Är hela schablonen med där? Det var inte en och en bokstav, tänkte jag?
Användarens profilbild
Av puppan
boosten skrev:Åh vad fint!! Är hela schablonen med där? Det var inte en och en bokstav, tänkte jag?
Det är hela schablonen minus siffror och några krummelurer. Jag lade liksom 'plattan' på bodyn o duttade med färg över hela på en gång. :)
Av ansve9
Superbra idé! Jag har en pojk som snart är i banankladdaråldern, ska komma ihåg det då.
Av Elisa
Vad fiffigt :D
Här har vi snart fläckar på det mesta och det är lite trist :(
Användarens profilbild
Av Panakeia
schyst ide!! hur ofta har man inte boddis som e jättwefina men fläckiga? och man vill inte ge bort dem för att det är fläck på dem osv...(själv skickar jag dem till secon, har du inga kläder alls så blir man nog glad även över en smutsig boddie tänker jag....)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?