Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Idag var jag "barnvakt", d v s medan maken var hos veterinären med den ludne, så var barnet hos mig på jobbet och jobbade. Han var trött och gnällig när han kom hit, så jag knöt upp honom på ryggen och då var han plötsligt bara trött. 8) Sedan satt han där i 45 minuter medans jag gjorde alla ärenden jag kunde utan att sitta still. De flesta kollegor tittade bara till, nån tyckte det var konstigt att han fortfarande går med på att bli uppknuten så där, och en person öppnade en dörr för mig och sa "Titta, här kommer världens häftigaste mamma! Det där ser ju helt otroligt mysigt ut!" Och otroligt mysigt hade vi det. Han satt där bak och kramade mig och lutade huvudet emot mig. :D :heart: Inget konstigt med det, bara mysigt, men jag ville skriva ett ganska meningslöst inlägg om det ändå. ;)
Användarens profilbild
Av Siena
Visst är det gött att vara häftig?! :rock:
Användarens profilbild
Av Eld77
:lol: :vågen:
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
:vågen: :heart: :vågen:
Användarens profilbild
Av Lillmonster
:heart: :loving: De är ju så mysiga när de gör så och det är klart att du är världens häftigaste mamma :heart:
Av surftrollet
Maddemoa skrev:Härligt!

Ännu en sak som gör sjalen oslagbar man kan utan större problem ha barnen med på jobbet.
Tills de vill vara på golvet och dra ut sladdarna på ens dator, stoppa in fingrarna i vägguttag, dra ner mammas urringning och göra amningsuppmaningsljud mitt i möten, springa iväg och kolla vad alla andra gör och vad de har för roliga leksaker inne på sina kontor... :lol: Trött var ganska bra! :)
Användarens profilbild
Av sanna73
Härligt med sjal på jobbet :heart:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:heart: :heart: :D
Användarens profilbild
Av annemi
:tumup: Sjal är Suuuper :D
Av sjaltokan
:vågen: :heart:

Klart du är världens häftigaste mamma.. och det finns nog ett gäng till här inne.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?