Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
det borde kunna gå fast det är nog svårt. varför inte testa ryggomslut istället?
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
diddeldi skrev:det borde kunna gå fast det är nog svårt. varför inte testa ryggomslut istället?
Jag har testat och det kändes bra när jag väl knutit men det var svårt...
Användarens profilbild
Av diddeldi
EmmaMaria skrev:
diddeldi skrev:det borde kunna gå fast det är nog svårt. varför inte testa ryggomslut istället?
Jag har testat och det kändes bra när jag väl knutit men det var svårt...
fast jag tror att det är ännu svårare med dubbelt faktiskt. men du kan ju prova :D . fast själv tror jag inte det går, du får nog ha hjälp. annars är det bara träning som gäller för att få till bra ryggomslut.
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
det går men är lättast om man får hjälp när man ska stoppa in barnet man kan också göra så här http://www.youtube.com/watch?v=09ciLNrB ... re=related och flyyta barnet frammifrån till ryggen.

jag har testat två tre gånger men får inte till det bra tyget blir för löst och drar jag åt från början så får jag inte runt henne.
Användarens profilbild
Av EmmaMaria
dagdrömmare skrev:det går men är lättast om man får hjälp när man ska stoppa in barnet man kan också göra så här http://www.youtube.com/watch?v=09ciLNrB ... re=related och flyyta barnet frammifrån till ryggen.
Tack för tipset, ska testa! Har lyckats ganska bra med omslutet ryggkryss också :) Blir lite för löst ännu.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?