Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eld77
Bissa skrev:Tror jag sett en liknade på *hjälp* hon i titanic
Kate Winslet. Det har nog jag också, när jag tänker efter. Det kanske är en sån där snordyr kändissele? :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Ja det är en sån där snordyr kändis sele. Har sett den i typ MAMA. Inget jag skulle vilja ha, men det ser ut som det går att amma i den. :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
Kan vara en sån (kommer inte ihåg vad den heter) men inte har hon dragit åt remmarna ordentligt :?

Finns en bild på Kate Winslet här när hon bär sin dotter i en bärsele. Den ser både mer bekväm och ergonomisk ut än BB iaf...
Användarens profilbild
Av Panakeia
ja, det såg ju bättre ut iaf....med vadder ingen hon hade över axlarna...säg mig maggan hur gör man för att få in en länk under bara ett ord, så som du gjorde nu?
Användarens profilbild
Av maimiti
Sandra skrev:ja, det såg ju bättre ut iaf....med vadder ingen hon hade över axlarna...säg mig maggan hur gör man för att få in en länk under bara ett ord, så som du gjorde nu?
Man gör si som så här att man klickar på URL-knappen och skriver ordet och klickar sen på *URL-knappen igen. Framför det första ULR:et skriver man till ett = och skriver till länken så det ser ut så här [url=www.länken.com] och voila. Färdigt :D

Fö har väl båda vadd/ludd vid axlarna :? Fast Herr Stewards fru inte dragit åt så bra så det ser lite mysko ut.
Användarens profilbild
Av Pyron
så här?

Jag kan ju jag oxå.
Kul att lära sig nya saker. :lol:
Användarens profilbild
Av maimiti
Nu har jag hittat den :D
Det är en Bill Amberg Papoose. Jättebillig. Endast $450 :shock:
Användarens profilbild
Av Anso
maimiti skrev:Nu har jag hittat den :D
Det är en Bill Amberg Papoose. Jättebillig. Endast $450 :shock:
Så överkomligt :lol:
Men det är ju bra reklam för barnbärande i alla fall när kändisarn bär sina små bebbar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?