- sön mar 02, 2008 10:08
Jag är nybörjare här och bär Julian (sex veckor) i en Marimekko Brun/Turkos. Det funkar ganska bra hemma men jag har inte burit honom ute nån gång - dels för att jag har en bra vagn som jag sätter bilstolen i när vi åker och handlar och dels för att jag fortfarande tycker att det är lite krångligt att få i honom i sjalen. Ställer mig gärna framför spegeln för att se att jag fått i fötterna rätt - och det är ju utan ytterkläder. Tänker mig att det blir knöligt att knyta honom under min jacka när han dessutom har overallen på. Det är väl en träningssak, men ändå...
Tycker ni att jag ska välja någon ny sort eller bara öva på den jag har? Tänker mig nånting som går snabbt att stoppa honom i när jag typ ska handla lite eller hämta brorsan på dagis...
Tacksam för tips!
Tycker ni att jag ska välja någon ny sort eller bara öva på den jag har? Tänker mig nånting som går snabbt att stoppa honom i när jag typ ska handla lite eller hämta brorsan på dagis...
Tacksam för tips!
------------------------------------------
// Anna O, mamma till James och Julian (som bärs i en Manduca Petrol, bars förut i Marimekko Brun/Turkos, Bali Baby Stretch Isis och en lånad ringsjal)
// Anna O, mamma till James och Julian (som bärs i en Manduca Petrol, bars förut i Marimekko Brun/Turkos, Bali Baby Stretch Isis och en lånad ringsjal)