Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Bild

Bild

Bild

Ha ha, det är knappt jag vågar skriva hur mkt tyg det blev, men nästan allt fick plats i min 30-liters rygga på något magiskt vis ;-) Alltså dessa tygbuntar är tillsammans 32,5 meter tyg, eller som jag sade till mannen, närmare 45 kvm ;-) i en ryggsäck *skratt*. Jag är allt lite galen - ryggsäcken var tuuung. Mer finns som vanligt att flukta på och läsa om i bloggen. Hoppas ni haft en lika schysst helg som jag ;-)
Av FiaLisa
:app:

Jag var också där men det blev inte några sådana mängder. Om jag orkar kan jag fotografera och lägga ut en bild jag också.
Senast redigerad av FiaLisa den sön mar 02, 2008 19:19, redigerad totalt 1 gånger.
Av Marine78
Det märks att jag gillar starka färger va?! :wink:
Jaaa, FiaLisa, bilder vill vi se! Alltid skoj att se vad andra fastnar för.
Användarens profilbild
Av Hello
Och jag som tyckte att jag handlade mycket:
Bild

... fast jag glömde ju gå tillbaka till mg-tyger när det var mindre folk :(

Alla tygerna är från e-slöjd, det vita längst ner är påpressbart och sen bortrivbart mellanlägg som jag ska ha på baksidan när jag applicerar på trikå, 3 blíxtlås för 1 kr x 2, snedslå i två färger och garn till en tunika till Lilla Loppan. Och så en burk med knappnålar.
Användarens profilbild
Av Panakeia
åhhh, ser ut som den där syfestvalen verkligen e jätterolig tillställning!!! *villvillvill*

får man fråga vad ni betalat för era grejjer?
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
:love: :love: :love:
Användarens profilbild
Av Hello
Panakeia skrev:får man fråga vad ni betalat för era grejjer?
Det var inte billigare än annars, men utbudet är ju sååååååååå mycket större. E-slöjdtrikån kostade alltså 85:- metern och garnet jag hittade var ekobomull och kostade 30:- nystanet. Här finns knappt en garnaffär värd namnet och har de rätt garn har de ändå inga roliga färger, så det var kul att kunna välja och vraka. Det intressanta är att det slutade med att jag köpte garnet hos dem som jag alltid handlade hos när vi bodde i Vällingby - Ejes garn; underbart utbud och fantastisk service!

Snedremsan kostade 5:-metern och blixtlåset som sagt 3 st för 1 kr - det enda riktiga fyndet, alltså :)
Av Marine78
Mitt kalas gick på drygt 2000 pix, men det var min budget och med tanke på vad jag fick för pengarna så är jag ändå helnöjd. E-slöjdstrikån är värd sitt lite högre pris tycker jag! De randiga tygerna håller definitivt superkvalitet. Har haft lite problem med några enfärgade och hade faktiskt med en pyjamaströja jag visade upp. Skall maila dem senare i veckan och höra om de hunnit prata med sin garnleverantör om det!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Japp, helgen var trevlig :hello:

Planerade mössor
Bild
Planerade klänningar med ärmar i avvikande tyg
Bild
Planerad matchning med kanintyg och så 'pikétyget' till mig (ev. bootcuts med sydda pressveck till lilltjejen)
Bild
Nåt till mig tror jag......eller kanske tröja med avvikande tyg på ärm till nåt barnen
Bild

Alla utom understa är e-slöjd. Understa MG.
Sen blev det också 2 stora stuvar stretchfrotté för 25 kr st., en dragkedja, lite tenntråd o prylar till och en mönstermarkeringspenna.
Liiiite mer text finns i bloggen.
Av Marine78
Japp jättetrevlig :wink:
Efter mitt shppande blev det till att ränna runt o klämma på en massa overlockar. Vill ha nuuuuuu!
Användarens profilbild
Av Anso
:love: Vilka tyger!!!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Åh så mycket underbart! Visste att jag borde ha åkt dit och nu är det för sent :cry: Får ta igen det nästa år! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Och jag vågar inte ens skriva det här... Men jag MISSADE hela syfestivalen. :cry: :cry: :purskis:

Skönt för plånboken iofs. :hide:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?