Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag var ju på syfestivalen igår (Hej Sockertopp! och hej även "grönsvarta ergon" som jag inte hälsade på utan bara stirrade lagom nyfiket) och köpte garn. Jag har mönster och det bara kliar i fingrarna efter att få sätta igång och sticka.

MEN

jag tänker inte försöka nysta garn med härvor upphängda över en köksstol när jag är ensam vaken med båda barnen. Jag kan bara tänka mig över hur lycklig Björn skulle bli över att få vara med och leka tillsammans med 1400 m garn....
Användarens profilbild
Av Hello
Det vill jag också! Inte för att jag har något akut behov, men jag har många gånger ångrat att jag sa nej tack till farmors erbjudande för mååååånga år sedan!

För övrigt så kom jag hem från Syfestivalen med en stor laddning tyg från e-slöjd och garn till en tunika till lilla Loppan, men det var redan nystat.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Syrran har garnvinda OCH nystmaskin, men hon bor i Linköping, så det är lite opraktiskt att utnyttja henne - även om jag gjort det ibland när behovet inte varit lika akut.
Användarens profilbild
Av glis
Jag köpte en för 50 kronor på myrorna. Väl värda pengar, men jag hittade ingen de tre första gångerna jag letade.
Nystmaskin har jag också, men den har jag inte använt lika mycket, köpte hela alltet i en period med lovikavantar, och då blir det för lite garn i varje nystan...
Användarens profilbild
Av florin
Kosmos skrev:mitt bästa tips är att leta garnvinda på loppisar, de brukar inte kosta någonting :D
Precis vad jag skulle skriva :lol:
På sommar-auktionerna vi var på i somras skänkte de bort dem gratis...
Av tumbler
JAg skulle också tipsa om loppis. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?