Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Koalan
Man kan ju inte köpa en till Beco bara för att man gillar mönstret men jag vill! Nån mer än jag som fallit för Ava?

http://tinytots.se/Article.aspx?art=27542
Av Gummi
Jag gillar färgerna men mönstret är inte min stil.

Men klart du kan köpa en till för mönstrets skull! 8) Jag kommer också slå till på en till ifall rätta mönstret dyker upp (läs:coriander). :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag gillar färgerna men tycker att mönstret är lite för "över designat" för min smak.. :roll:
Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte sådär superförtjust i någon av de mönster som Beco kommit med på sista tiden.. :oops:
Användarens profilbild
Av Koalan
Gummi skrev:Jag gillar färgerna men mönstret är inte min stil.

Men klart du kan köpa en till för mönstrets skull! 8) Jag kommer också slå till på en till ifall rätta mönstret dyker upp (läs:coriander). :mrgreen:
Hur ser coriander ut?
Av Abunai
jag tycker att ava är ursnygg förutom spindelnätet på ena sidan. inte alls snyggt, ju. :(
Användarens profilbild
Av mari_tres
Koalan skrev:Man kan ju inte köpa en till Beco bara för att man gillar mönstret men jag vill!
Kan man inte? :roll: :hmm: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Den är helt i min smak, underbara starka färger. :tumsup:
Användarens profilbild
Av Koalan
mari_tres skrev:
Koalan skrev:Man kan ju inte köpa en till Beco bara för att man gillar mönstret men jag vill!
Kan man inte? :roll: :hmm: :Hahaa:
Haha! Inte jag i alla fall. sambon opponerade sig högljutt när jag köpte Isannas Easycare....
Användarens profilbild
Av viola
Abunai skrev:jag tycker att ava är ursnygg förutom spindelnätet på ena sidan. inte alls snyggt, ju. :(
Då får man göra som jag.... hitta en Ava UTAN spindelnät! :wink:

I :heart: MY AVA!
Användarens profilbild
Av Koalan
viola skrev:
Abunai skrev:jag tycker att ava är ursnygg förutom spindelnätet på ena sidan. inte alls snyggt, ju. :(

Hur gjorde du det? Eller alla kanske inte har spindelnät?
Användarens profilbild
Av sacha42
Koalan skrev:
viola skrev:

Hur gjorde du det? Eller alla kanske inte har spindelnät?
alla Ava mönster är olika så har man tur kan man hitta en utan spindelnär på :D
Användarens profilbild
Av Koalan
Ah! fast det kan man ju inte veta när man handlar från nån sida väl? Eller ber man om en utan spindelnät? :P
Användarens profilbild
Av sacha42
Koalan skrev:Ah! fast det kan man ju inte veta när man handlar från nån sida väl? Eller ber man om en utan spindelnät? :P
man kan ju fråga :D
Användarens profilbild
Av Koalan
Iofs så fattar jag inte ens varför jag undrar det här. Jag ska ju inte ha en till :P

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?