Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Är så nyfiken på vad det är för knytning på bilden till "easy care" på sjalar.nu´s sida men de har inte svarat på nästan en vecka... Någon som vet? Den ser så mysig ut för nyfödda.
Användarens profilbild
Av Mia
Ja!
Det var bra enkla knytningar för mig! tack! Nu vill jag ju ha en sån sjal... för det går nog inte så bra att knyta m HB... och bärabarnsjalen jag har är nog för kort... hmmm då måste jag ha en till... jag som inte ville ha en lång klumpig vävd sak... :?
Användarens profilbild
Av Bella
Det där ser ju fantastiskt enkelt ut! Undrar just hur Quick-fixen känns när man dragit på sig den utan att knyta om den. Jag menar, det måste ju vara svårt om man behöver tajta till kanterna tex. Men det verkar helt klart värt att prova.
Användarens profilbild
Av Helena
Mia skrev:Ja!
Det var bra enkla knytningar för mig! tack! Nu vill jag ju ha en sån sjal... för det går nog inte så bra att knyta m HB... och bärabarnsjalen jag har är nog för kort... hmmm då måste jag ha en till... jag som inte ville ha en lång klumpig vävd sak... :?

Easycare har ju sjalar i alla olika längder, Ulla på Småfolket har ju bara tagit hem de längsta. Jag menar ifall du t ex vill ha en 4,2 (tror att det är den längden de har). Och tydligen ska Easy Care vara lite tunnare än de vanliga vävda sjalarna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?