Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
glis skrev:Jag tycker det finaste man kan ha (förutom sari) är snygga lite vida brallor och tunika, gärna omlott. Själv känner jag mig lite extra festlig om den är i chifong (ursäkta stavningen), då kan man om man orkar brodera på lite pärlor på ärmavsluten och i halsen. Jag förstår precis hur du känner, man vill vara fin fast man är för stor.
Omlotttunika?

Sari.. hur många meter är en sån?
Användarens profilbild
Av sirisirius
Sagas mamma skrev:

:Hahaa: Ska du linda in dig i en sjal? :wink:

Tunika och byxor låter finfint eller omlottklänning, meee löööves omlott!
Av tumbler
sirisirius skrev:
Sagas mamma skrev:

:Hahaa: Ska du linda in dig i en sjal? :wink:

Tunika och byxor låter finfint eller omlottklänning, meee löööves omlott!
Billigt och bra! Vad sägs om inkan virrat ett par ggr runt korpuset - det döljer väl det mesta?

Men omlott och...arhmmm... stora bröst blir ofta lite... fel.:hmm:
Nu kommer jag ihåg att jag köpte en svart-vit nånting för ett tag sen... en tunika, tycker jag, M tyckte det var en klänning och sen har jag glömt att jag hade den.. får kolla...
Användarens profilbild
Av glis
Sari.. hur många meter är en sån?[/quote]

7-9 meter tror jag, ju längre ju snyggare tycker jag. Bara man bryter mot traditionen och undviker att ha sariblus som lämnar magen (och sid-valkarna) bara. Vanlig topp duger gott. Men en sari är det kanske inte alla som har hemma? Jag har två :oops:
Användarens profilbild
Av bani
Helen Mirren i sari:

Bild
Användarens profilbild
Av Helen
Jag tror jag gjort mig av med de flesta småstorlekarn... för det är väl de du tillhör :wink: , men ärligt.. vad har du för storlek? Kanske finns det ngåon kavaj att låna ut, eller en fin blus eller något...
svarta byxor funkar alltid.

Jag gillar byxor och tunika. Sen ska du sätta ett vackert smycke eller något om halsen så drar du blickarna ditåt.
Omlott på ett snyggt sätt förstorar inte brösten, men akta dig för alla typer av rynkor från halsringning och ner.. då får man hängbröst om man har mer än B-kupa.. :roll:

Hör av dig om du tror det kan finnas något hos mig.. jag kan alltid låna ut något.. jag har en piffig korsett.. som är för liten.. men det var kanske inte det du var ute efter 8)
Av Ponyo
marcy skrev:
Sagas mamma skrev:Det måste vara lätt att sy. :hide: Åh, nej, nu tror alla att jag kan sy... :wink:
Gillar du tajts? Kan du tänka dig tajts plus kort klänning/tunika?
Jag tänkte också på tunika. Men tunika och byxor (gärna snygga, halvbreda, raka). Jag hade tunika eller storskjorta när Ville var nyfödd, och det var så bekvämt, snyggt och skönt att gömma sig i.
Av tumbler
Helen: Korsett! Bild

Nej, inte den här gången. :wink:

Min storlek? Suck. :roll: 44-46-48? Mer kanske? Köper inte mycket kläder så jag har inte koll längre.

Har insett att jag har ett par raka linnebyxor som är bruna. Det går nog bra med dom. Sen har jag en vit skjorta i lin, man jag skulle ju vilja se ut som om jag visste att det var fest. :wink:
Användarens profilbild
Av bani
Jag inbillar mig att alla danskor klär i sånt där dansktjejmode... som Munte plus Simonsen, Day Birger et Mikkelsen... Pärlor och paljetter, svepande chiffong, lite bohemiskt sådär. Kort sagt tycker jag att om du har dina bruna linnebrallor kan du väl leta efter en lite mer tjolahoppsanartad topp.
Användarens profilbild
Av elli
Sagas mamma skrev:Helen: Korsett! Bild

Korset rockar :rock:

Snyggt till både kjol och byxor!

Men om du inte gillar att visa armarna så är de ju ingen hit :wink:

Jag tycker du fått en del bra förslag, tunika men byxor eller tajts tror jag blir najs, snyggt och uppklätt på ett inte allt för uppenbart sätt!
Av tumbler
bani skrev:Jag inbillar mig att alla danskor klär i sånt där dansktjejmode... som Munte plus Simonsen, Day Birger et Mikkelsen... Pärlor och paljetter, svepande chiffong, lite bohemiskt sådär. Kort sagt tycker jag att om du har dina bruna linnebrallor kan du väl leta efter en lite mer tjolahoppsanartad topp.

Jag skulle vilja ha såna kläder... Och jo, alla danskor är lika. :lol:

Tjolahoppsanartad... menar du då mer glittrig/pyntat/mulitfärgat?
Då håller jag med dig i alla fall... :wink:
Användarens profilbild
Av bani
Ja, typ. Paljetter och klinkande armband typ.
Av tumbler
bani skrev:Ja, typ. Paljetter och klinkande armband typ.
Jag håller typ med. Typ.
Av tumbler
Helen skrev:44-46-48!! Då är du en riktig pingla ju!! 8)

skämt å sido, du kommer säkert att hitta någon fint och känna dig som en riktig party pingla!
Se bara till så att du trivs i det. trivs man inte så syns det
:lol:

Har du inget glittrigt i en sån storlek?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?