Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marina78
Funderar på att klippa av babyinsatsen i min Beco Butterfly, tycker att den är helt onödig grej.
Har nån gjort det?
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Nej. Hm, kanske sänker andrahandsvärdet om du nån gång vill sälja?
Av Gummi
Jag skulle nog provat att sätta in en bytesannons här först innan jag satte saxen i. Kanske vill någon byta sin 4th mot en Butterfly?
Användarens profilbild
Av Lydia
Gummi skrev:Jag skulle nog provat att sätta in en bytesannons här först innan jag satte saxen i. Kanske vill någon byta sin 4th mot en Butterfly?
Fast det blir ju inte samma sak, butterflyen har en fastsydd babyinsats+tyget mot bäraren. Så klipper man bort babyinsatsen så är tyget mot bäraren kvar ändå, som hjälp när man ska ha upp barnet på sin rygg etc.
Av Gummi
Lydia skrev:
Gummi skrev:Jag skulle nog provat att sätta in en bytesannons här först innan jag satte saxen i. Kanske vill någon byta sin 4th mot en Butterfly?
Fast det blir ju inte samma sak, butterflyen har en fastsydd babyinsats+tyget mot bäraren. Så klipper man bort babyinsatsen så är tyget mot bäraren kvar ändå, som hjälp när man ska ha upp barnet på sin rygg etc.
Aaah ja det stämmer ju :oops: , tänkte inte så långt.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?