Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har testat att köra "rita av bef passande muddbyxvor" och sytt i annat stretchigt material, har funkat ok.

Men jag har ett par stumma tyger (jeans, rutig bomull mm)jag skulle vilja sy i nu när sonen behöver strl större...

Är det ngn som har ett tips på bra mönster?

Eller om jag ska göra om bef mönster, vart/hur ska jag förstora?
Användarens profilbild
Av aspen
är det vanliga otajta byxor du ritar av tror jag inte du behöver ändra nåt. jag gjorde ett mönster större och det blev ballongbyxor, lite för stort alltså...
Användarens profilbild
Av kattta
de byxor jag ritat av är plychisar från "vanliga klädkedjan som har haft lite "retrokläder" på sistonde"

DÅ ska jag nog testsy med ett gammalt lakan först, kanske funkar.
Användarens profilbild
Av aspen
kattta skrev:de byxor jag ritat av är plychisar från "vanliga klädkedjan som har haft lite "retrokläder" på sistonde"

DÅ ska jag nog testsy med ett gammalt lakan först, kanske funkar.
ja, testsy först, det låter bra :-)
Användarens profilbild
Av Hello
Om du märker att du behöver förstora det lite så gör du så här:

Klipp isär mönstret längs med "sidsömmen", dra isär önskat antal cm och tejpa fast på ett nytt papper. Förläng ev grenlinjen några cm rakt uppåt från befintlig grensöm.

Lätt som en plätt när det är kläder där passformen inte är så viktig. Men provsy du ett par först. Är de tillräckligt vida behövs ju inget mer jobb!
Av TygTiger
Jag hittade en burdatidning på biblioteket - det är nog några nr bakåt - som det finns utklädningskläder i. Där ingår leggings för en indian, superenkelt mönster som jag har använt med mudd som mjukisbyxmönster. Borde funka i tunna stumma tyger också.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?